اپل از مجموعه جدیدی از محتواهای ویدئویی فراگیر برای عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو رونمایی کرد که شامل سریال، فیلم‌های کوتاه، مستند و تجربه فراگیر موسیقی می‌شود.

اپل از برنامه‌هایش برای انتشار محتوای ویدئویی فراگیر جدید برای عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو در سال‌جاری خبر داده‌است. براساس آخرین گزارش‌ها، این مجموعه با یک سریال جدید به نام «بی‌کران» (Boundless) آغاز خواهد شد که از روز 18 جولای مصادف‌با 29 تیرماه ساعت 6 بعد از ظهر برای کاربران گجت پوشیدنی 3499 دلاری اپل به‌نمایش درآمد.

غول پیشگام فناوری با معرفی مجموعه‌ای جدید از محتواهای ویدیویی فراگیر برای عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو، کاربران را به سفری هیجان‌انگیز در زمان، مکان و رویدادها دعوت می‌کند. سریال جدید «بی‌کران» با نمایش مکان‌های شگفت‌انگیز و فیلم کوتاه «Submerged» با روایت داستانی در عمق اقیانوس در زمان جنگ جهانی دوم، تجربه‌ای بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورند. علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند مسابقات NBA را از زاویه‌ای جدید تماشا کنند و طرفداران The Weeknd نیز از اجرای فراگیر این هنرمند لذت ببرند.

ویژن پرو

علاوه‌بر‌این، مستند جدید حیات وحش و سریال مسافرتی «Elevated» نیز به زودی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. اپل با این محتواهای جدید، مرزهای واقعیت را برای کاربران Vision Pro جابجا می‌کند و دنیایی جدید از سرگرمی‌های فراگیر را به ارمغان می‌آورد. به‌گفته‌ اپل، «بی‌کران» به بینندگان اجازه می‌دهد تا به لطف تجربه‌ ویدئوی فراگیر Vision Pro، «سفرهای یک‌بار در طول زندگی را از هر کجا که هستند» تجربه کنند.

در ماه آگوست، اپل قسمت بعدی مجموعه مستند طبیعت وحشی خود را بر روی Vision Pro منتشر خواهد کرد. در ماه سپتامبر نیز سریال جدیدی به نام «Elevated» عرضه می‌شود که بینندگان را «به گشت‌وگذار در مناظر نمادین از ارتفاعات خیره‌کننده» می‌برد. اپل همچنین اشاره کرده که مجموعه‌ گسترده‌ای از فیلم‌های جذاب و فراگیر دیگر را برای ویژن پرو در اواخر سال جاری منتشر خواهد کرد.