در مجارستان، مشکل در سیستم اپل پی به وجود آمده و باعث شده کاربرانی که هیچ پرداختی انجام نداده‌اند، با برداشت از حساب مواجه شوند و در این راستا ضرر بزرگی تجربه کنند.

بسیاری از کاربران مجارستانی گزارش دادند که اپل پی بدون این که هیچ پرداختی انجام داده باشند، از حساب‌شان پول برداشت کرده است. به نظر می‌رسد این مشکل بسیاری از کاربران را درگیر کرده و خود اپل نیز از وجود آن آگاه است. این برداشت‌ها در مقادیر کوچک صورت گرفته اما چون دفعات آن زیاد بوده، در نهایت ضرر هنگفتی وارد کرده است. یکی از کاربران گزارش داده که در 74 برداشت مختلف، مقدار 1500 دلار از حسابش کسر شده است! این مشکل در حال حاضر نیز پابرجاست و به نظر می‌رسد بانک‌های بسیاری را در مجارستان هدف قرار داده باشد.

کاربرانی که تحت تاثیر مشکل در سیستم اپل پی قرار گرفته‌اند، همگی از بانک‌های خود درخواست رفع این مشکل کرده و درخواست بازگرداندن پولشان را دارند. بانک‌ها نیز اعلام کردند که این مشکل مربوط به اپل است و ظاهراً این غول آمریکایی بر روی رفع این ایراد کار می‌کند. بانک OTP در مجارستان عنوان کرد که برداشت‌های متعدد و عجیبی از حساب کاربران صورت گرفته که دلیل آن نیز هنوز نامشخص باقی مانده است.

بانک Raiffeisen نیز در راستای این مشکل بیانیه‌ای بر روی وبسایت خود درج کرده است: «ما به اطلاع کاربران می‌رسانیم که به دلیل مشکلاتی با یکی از همکاران خارجی‌مان، مقادیر مختلفی از کارت‌های بانکی برخی از کاربران توسط اپ استور اپل برداشت شده است. همکارانمان با سران شرکت اپل تماس گرفته و متوجه شدیم که آنان بر روی این مشکل کار می‌کنند و در صدد رفع آن هستند».

برخی از هزینه‌های کسر شده از حساب کاربران، احتمالاً به دلیل اشتراک‌های گذشته باشد که کاربر کنسل کرده اما در سیستم اپل بروزرسانی نشده است. مقادیری که از حساب یکی از کاربران نیز کسر شده، دقیقاً همین موضوع را تایید می‌کند. بدین ترتیب، افراد اقدام به لغو کارت‌های عضویت خود می‌کنند درگیر مشکل در سیستم اپل پی نشوند. واضح است که اپل در حال کار بر روی این موضوع بوده و با رفع آن، مقادیر کسر شده توسط بانک‌ها به حساب کاربران عودت داده خواهد شد.