روز گذشته یک افشاگر توییتری ادعا کرد که اپل شارژرهای مگ سیف را به‌صورت کابلی و پایه‌دار، در رنگ‌های مختلف تولید کرده و هر رنگ دارای نشانه‌ای خاص است.

اپل همیشه در رتبه نخست عرضه فناوری‌های نوآورانه قرار دارد و لوازم جانبی این شرکت نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اخیرا شایعاتی در مورد افزوده‌های جدید به سری مگ سیف اپل، از جمله شارژرهای آیفون در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی روشن با پایه مگ سیف به نام «مجیک شارژر» منتشر شده است.

شایعات حاکی از آن است که مگ سیف قادر به شارژ بی‌سیم چندین دستگاه اپل به‌طور همزمان است. این تغییر چشمگیر و عالی برای کسانی است که از چندین محصول اپل استفاده می‌کنند و نیاز به شارژ روزانه دارند. این سطح از کارایی و راحتی بدون شک مورد استقبال کاربران اپل قرار خواهد گرفت.

به گفته افشاگر توییتری، نمونه اولیه شارژر مگ سیف اپل برای آیفون دارای طیف رنگ بیشتری نسبت به کابل‌های برق MagSafe است. کلکسیونر تصویر فوق را از یک مگ سیف با رنگ طلایی به‌عنوان نمونه به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که اپل نسخه‌های رنگی مشابهی را برای مدل مبتنی بر پایه افقی عرضه‌دنشده به نام «مجیک شارژر» نمونه‌سازی کرده است.

اگر واقعا اپل شارژرهای جدید MagSafe را عرضه کند، می‌تواند در این زمینه با برخی از رقبای قدرتمند مانند Anker و Belkin که قبلا شارژرهای مگ سیف را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف عرضه کرده‌اند، رقابت کند. با این وجود، تولید یک شارژر با کیفیت بالا می‌تواند نقطه عطفی در عرضه معرفی لوازم جانبی این شرکت باشد.

اخبار مرتبط‌: یک شارژر ماشینی منطبق با MagSafe برای اپل!