کمپانی اپل به‌صورت رسمی اعلام کرد رویداد It’s Glowtime درتاریخ 9 سپتامبر مصادف‌با 19 شهریور راس ساعت 20:30 دقیقه برگزار می‌شود و محصولاتی مانند سری آیفون 16 و اپل‌واچ سری 10 معرفی خواهند شد.

کمپانی اپل با ارسال دعوت‌نامه‌های رسمی و ویژه، از برگزاری یک رویداد خاص و موردانتظار درتاریخ 9 سپتامبر 2024 (19 شهریور 1403) خبر داد. رویداد کوپرتینویی‌ها که با عنوان جذاب و کنجکاوبرانگیز «It’s Glowtime» نام‌گذاری شده راس ساعت 10 صبح به‌وقت محلی (20:30 به وقت ایران) در سالن استیو جابز، قلب تپنده اپل پارک، برگزار خواهد شد. به‌نظر می‌رسد رویداد پیش‌رو نویدبخش رونمایی از محصولات جدید و هیجان‌انگیز اپل باشد که می‌تواند فصل جدیدی را در دنیای فناوری رقم بزند.ا

اگرچه متن دعوت‌نامه به‌صورت مستقیم به‌محصولات جدید اشاره‌ای نمی‌کند، اما با تکیه‌بر تجربیات سال‌های گذشته و تحلیل‌های کارشناسان، می‌توان با اطمینان بالایی انتظار رونمایی از نسل جدید آیفون‌ها، یعنی سری 16 را داشت. احتمالا در این رویداد شاهد معرفی مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پرو با قابلیت‌های پیشرفته در حوزه دوربین، پردازنده‌های قوی‌تر و بهبود چشمگیر در عملکرد باتری به‌همراه هوش مصنوعی Apple Intelligence خواهیم بود. همچنین، احتمال معرفی نسل جدید اپل واچ سری 10 با تمرکز ویژه بر قابلیت‌های سلامت و تناسب اندام نیز بسیار بالاست؛ این نسل جدید اپل واچ می‌تواند با امکانات پیشرفته‌تر در زمینه پایش سلامت، ورزش و ارتباطات، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

در کنار این محصولات کلیدی، احتمالا اپل از AirPods 4 با طراحی نوین و قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کند؛ همچنین، معرفی محصولات دیگری مانند آیپدهای جدید یا مک‌های مجهز به تراشه‌های M4 نیز دور از انتظار نیست. محصولات سخت‌افزاری پیش‌رو می‌توانند با ارتقاعملکرد، بهبود طراحی و افزودن قابلیت‌های جدید، نیازهای کاربران حرفه‌ای و عادی را به بهترین شکل برآورده کنند.

رویداد آیفون 16

انتخاب نام It’s Glowtime برای این رویداد می‌تواند به ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز در حوزه نمایشگر یا بهبودهای چشمگیر در دوربین آیفون‌های جدید اشاره داشته باشد. همچنین، این عنوان می‌تواند به فناوری‌های جدید مربوط به نورپردازی در خانه‌های هوشمند یا ارتقا عملکرد دستگاه‌ها در شرایط نوری مختلف مرتبط باشد. شعار مذکور به نوآوری و پیشرفت غول کوپرتینو درزمینه هوش مصنوعی اشاره می‌کند و می‌تواند به‌معنای واقعی کلمه، درخششی جدید را در دنیای فناوری ایجاد کند

اپل در دعوت‌نامه اعلام کرده که به‌زودی جزئیات بیشتری درباره رویداد و محصولات جدید را با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت. این خبر، هیجان و اشتیاق را در میان طرفداران اپل و جامعه فناوری به اوج رسانده و همگان در انتظار اخبار و اطلاعات تکمیلی از سوی این غول تکنولوژی در روزهای آینده هستند. اپل با سابقه درخشان در معرفی محصولات پیشرفته، آماده است تا بار دیگر جهان را شگفت‌زده کند و استانداردهای جدیدی را در صنعت فناوری تعیین کند.

براساس اطلاعات مندرج در دعوت‌نامه، رویداد It’s Glowtime به‌صورت حضوری و با حضور محدود مهمانان برگزار خواهد شد؛ این امر به‌دلیل اهمیت بالای محصولات جدید و تمایل اپل برای ارائه یک تجربه منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی به حضار است. چند یوتیوبر سرشناس می‌گویند مهمانان این رویداد، اولین کسانی خواهند بود که از نزدیک با محصولات جدید اپل آشنا می‌شوند و تجربه‌ای بی‌نظیر را در قلب اپل پارک تجربه می‌کنند.