اپل به کاربرانی که از نسخه آزمایشی هوش مصنوعی این شرکت استفاده می‌کنند امکانی را فراهم کرده که نظرات‌شان را درباره این سیستم بیان کنند و با ثبت بازخورد به هوش مصنوعی اپل امتیار کسب کنند.

اپل در ابتدا قصد داشت هوش مصنوعی‌اش را همراه با سیستم عامل iOS 18 معرفی کند، اما گزارش‌های اخیر حاکی‌ازآن است که قابلیت‌های کامل هوش مصنوعی اپل تا نسخه iOS 18.1 در دسترس نخواهد بود. بااین‌حال، این تاخیر نتوانسته است علاقه‌مندان را از آزمایش این فناوری باز دارد، زیرا کاربران می‌توانند با استفاده از نسخه‌های بتای سیستم عامل‌های iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia به قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل دسترسی پیدا کنند. علاوه‌براین، اپل برای تشویق کاربران به مشارکت در بهبود این فناوری، امکان کسب امتیاز از طریق ثبت بازخورد به هوش مصنوعی اپل را فراهم کرده است.

کاربران نسخه آزمایشی هوش مصنوعی اپل با ارائه بازخورد در مورد تجربه خود می‌توانند امتیاز کسب کنند. اما هنوز مشخص نیست که چگونه می‌توان از این امتیازها استفاده کرد. اپل برای بهبود هوش مصنوعی‌اش، ویژگی جدیدی به اپلیکیشن دستیار بازخورد اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با ارزیابی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در اپلیکیشن‌های مختلف، به بهبود آن کمک کنند.

دادن بازخورد به هوش مصنوعی اپل

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن دستیار بازخورد، کیفیت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اپل را ارزیابی کنند. این کار با استفاده از دکمه‌های “thumbs up” و “‘thumbs down” امکان‌پذیر است. اگر از نتیجه‌ای که هوش مصنوعی اپل به شما داده راضی نبودید، می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد آن به اپل بدهید. این کار به این صورت انجام می‌شود که اپل یک سری گزینه‌های از پیش آماده شده را به شما نشان می‌دهد و با انتخاب گزینه‌های مناسب، دقیق‌تر توضیح می‌دهید که چرا از نتیجه کار راضی نبودید.

کاربرانی که به نسخه‌های آزمایشی iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia دسترسی دارند، می‌توانند با ارائه بازخورد در مورد هوش مصنوعی اپل، امتیاز کسب کنند. بااین‌حال، اطلاعات دقیقی در مورد نحوه استفاده از این امتیازها در دسترس نیست. باتوجه به تعداد محدود کاربران نسخه‌های بتا، انتظار می‌رود که تعداد امتیازهای قابل کسب نیز محدود باشد. اپل تاکنون جزئیات دقیقی درباره پاداش‌های مرتبط با این امتیازها ارائه نکرده است.