براساس اعلام رسمی AOC ، مانیتور گیمینگ و اقتصادی این کمپانی تحت‌عنوان 24G10E با ابعاد 23.8 اینچی، رزولوشن FHD و نرخ به‌روزرسانی 180 هرتزی به‌همراه سرعت پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه‌ای برای بازار چین معرفی شد.

کمپانی بزرگ AOC اعلام کرد یک مانیتور گیمینگ تحت‌عنوان 24G10E را با پنل با پنل 23.8 اینچی Fast-IPS در بازار چین معرفی کرده که به‌دلیل قیمت کاملا اقتصادی می‌تواند مورد توجه میلیون‌ها کاربر قرار بگیرد! درحال‌حاضر، مانیتور یادشده با قیمت 699 یوان معادل 98 دلار آمریکا در وب‌سایت JD.Com فهرست‌شده که نشان می‌دهد این دستگاه به‌زودی برای فروش دردسترس کاربران قرار می‌گیرد! در ادامه به‌جزئیات بیشتری ازاین مانیتور می‌پردازیم تا ببینیم مانتیمور 24G10E ارزش‌خرید دارد یا آن‌که باید به‌فکر محصولی دیگر بود.

مانتیور 24G10E از پنل Fast-IPS با رزولوشن 1080×1920 پیکسل با نرخ به‌روزرسانی 180 هرتزی بهره می‌برد که درکنار سرعت پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیهای قابلیت همگام‌سازی تطبیقی فوق‌العاده بالایی را به‌نمایش می‌گذارد! درحقیقت، به‌کمک ویژگی مذکور هیچ‌‌گونه تاری و سایه‌ای دیده نخواهد شد؛ عمق رنگ 10 بیتی این مانتیور تضمینی برای نمایش رنگ‌ها و جنب‌وجوش جذاب تصویر است! همچنین، کمپانی AOC می‌گوید 110 درصد طیف رنگی DCI-P3 و 130 درصد فضای رنگی sRGB را پشتیبانی می‌کند تا بازتولید رنگ کاملا دقیق باشد. سطح روشنایی خودکار مانیتور در بیشترین حالت به 300 نیت می‌رسد که درمقایسه‌با سایر مانیتورهای میان‌رده و پرچمدار بسیار پایین است.

مانیتور گیمینگ اقتصادی AOC

علاوه‌براین، برگه مشخصات سخت‌افزاری مانیتور 24G10E نشان می‌دهد از قابلیت HDR10 برخوردار است که گستره دینامیکی را برای مناطق روشن و تاریک بهبود می‌بخشد! همچنین، به‌کمک ویژگی موردنظر جزئیات بصری و واقع‌گرایانه در بازی‌های ویدئویی تقریبا مشابه مانتیورهای حرفه‌ای و پرچمدار می‌شود! دقت رنگ با میانگین ΔE<2 محاسبه می‌شود که عملکرد خوبی را طراحی گرافیکی و بازی به‌نمایش می‌گذارد. مانتیور AOC 24G10E شامل دو پورت HDMI، یک پورت DisplayPort و جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌شود!

پایه دستگاه قابل‌تنظیم خواهد بود که برای ارگونومی بیشتر و زاویه دید فوق‌االعاده کارآمد خواهد بود! این مانتیور اقتصادی AOC از قابلیت کاهش فشار چشم مجهز است که از فیلترهای رنگ آبی و قرمز برخوردار است؛ چنین ویژگی باعث می‌شود کاربران بدون خستگی ساعت‌ها پای سیستم باشند. ازسوی‌دیگر، کمپانی سازنده از قابلیت Low Input Tag برای بازی‌های ویدئویی برخوردار است و از نرم‌افزار G-Menu نیز برای شخصی‌سازی رنگ نمایشگر دردسترس کاربران قرار دارد! همچنین این دستگاه از چندین ویژگی خاص فریم‌ریت مانند کنترل میدان تاریک برخوردار است که قابلیت جذاب برای دستگاه 98 دلاری به‌شمار ‌می‌رود.

اخبار مرتبط: