بنچمارک AnTuTu اقدام به منتشر کردن لیست 10 گوشی پرچم‌دار برتر خود در ماه می نمود که توانسته‌اند نمره بالایی در تست‌های این بنچمارک به دست آورند. جالب است بدانید که صدرنشین لیست پرچمداران برتر بنچمارک AnTuTu گوشی ویوو X100s بوده است!

ویو X100s جدیدترین محصول این شرکت چینی است که از تراشه بهبود یافته و بسیار قدرتمند شرکت مدیاتک، یعنی Dimensity 9300+ استفاده می‌کند. این تراشه در واقع نسخه‌ای اورکلاک شده از تراشه اصلی Dimensity 9300 است که برای قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی نیز بهبود یافته و حال می‌تواند LLMهای مختلفی از قبیل جمینای نانو گوگل و Llama 2 و 3 شرکت متا را اجرا کند.

پرچمداران برتر بنچمارک AnTuTu

در رتبه دوم از لیست پرچمداران برتر بنچمارک AnTuTu شاهد حضور گوشی اوپو فایند ایکس 7 با تراشه Dimensity 9300 هستیم و رتبه سوم نیز متعلق به گوشی رد مجیک 9 پرو پلاس هستیم که از تراشه پرچم‌دار شرکت کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می‌کند. یکی از نکات جالب این لیست، حضور iQOO Neo 9S Pro در رتبه ششم است؛ این دستگاه‌ها را شرکت IQOO بیشتر با هدف گیمینگ و به عنوان میان‌رده ساخته و برچسب پرچم‌دار روی آن نگذاشته است. با این حال، استفاده از تراشه قدرتمند Dimensity 9300+ باعث شده این گوشی به قدری قدرتمند شود که بتواند جایگاهی از این لیست را به خود اختصاص دهد.

در این لیست، پرچم‌دار شرکت ایسوس یعنی راگ فون 8 پرو که در ماه آوریل منتشر شد حضور ندارد. این گوشی توانست در ماه آوریل امتیازی شگفت‌انگیز به دست آورد و تبدیل به یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های بازار در زمینه گیمینگ شود. با این حال، گوشی‌های ماه می تفاوت چندان زیادی از لحاظ امتیازات به دست آمده ندارند و به نظر می‌رسد برای اخباری هیجان‌انگیزتر باید منتظر منتشر شدن لیست ماه جاری باشیم.

اخبار مرتبط: