اپلیکیشن Antstream Arcade یکی از سرویس‌های استریم بازی است که کلکسیون بازی‌های آرکید را در خود داشته و گفته می‌شود از 1300 بازی آرکید پشتیبانی می‌کند و از هفته آینده دردسترس کاربران آیفون و آیپد قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن Antstream Arcade در تاریخ 27 ژوئن (7 تیر) در دسترس قرار گرفته و کاربران آیفون و آیپد را مهمان کلکسیون بازی‌های آرکید از کنسول‌های دوست داشتنی و قدیمی چون Commodore 64، Amiga، آتاری 2600، آتاری 7800، سگا جنسیس و... خواهد کرد. اوایل امسال بود که اپل تاییدیه حضور اپ‌های مربوط به استریم بازی در اپ استور خود را امضا کرد و اجازه داد با نصب تنها یک برنامه، به کلکسیون‌های بزرگی از بازی‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

سرویس‌هایی چون ایکس باکس کلاود گیمینگ و Nvidia GeForce NOW پیش از این تنها به صورت وب اپلیکیشن در دسترس بودند. اپ Antstream Arcade نیز یکی از آنان بود و حال به نظر می‌رسد می‌خواهد استفاده‌ای بسیار هوشمندانه از این تاییدیه جدید اپل داشته باشد.

1300 بازی‌ آرکید برای آیپد و آیفون

یکی از نکات مثبت در استفاده از اپلیکیشن Antstream Arcade به جای شبیه‌سازها برای دسترسی به کلکسیون بازی‌های آرکید، عدم نیاز به دانلود تک تک بازی‌ها از اینترنت است. با این حال، این قابلیت هزینه‌بر نیز بوده و گفته می‌شود این برنامه اشتراکی ماهانه به قیمت 4.99 دلار و سالانه به قیمت 39.99 دلار دارد که با خرید آن، به بازی‌ها دسترسی کامل خواهید داشت.

درحال‌حاضر و به مناسبت عرضه بر روی اپ استور، تخفیفی برای این اشتراک در نظر گرفته شده و با قیمت ماهانه 3.99 دلار و سالانه 29.99 دلار قادر به تهیه و استفاده از آن خواهید بود. استفاده از بازی‌ها نیز نیاز به اتصال به اینترنت خواهد داشت اما شما در عوض به کلکسیونی عظیم از بازی‌های کنسول‌هایی چون NES، SNES، گیم بوی و پی اس 1 دسترسی خواهید داشت. این برنامه در حال حاضر بر روی اندروید، ویندوز و ایکس باکس در دسترس است.