در دومین ایستر اگ سیستم‌عامل اندروید 15 از اسکرین‌سیور جذاب Landroid با تم فضایی برای تبلت‌ها و گوشی‌های پیکسل رونمایی شد.

سیستم‌عامل اندروید 15 درکنار اضافه کردن ایستر اگ‌های جدید با پرچم‌ها، یک اسکرین‌سیور بسیار زیبا به نام «Landroid» ارائه می‌دهد که در تبلت پیکسل بسیار عالی عمل می‌کند. برای دسترسی به این ایستر اگ باید از مسیر استفاده کنید.

  • در گوشی‌ها: Settings > Display & touch > Screen saver
  • در تبلت پیکسل: Settings > Hub Mode > Screen saver

در آنجا اسکرین‌سیور «Landroid» را پیدا خواهید کرد که به‌طور خودکار ایستر اگ اندروید 15 با تم فضایی را هنگامی که دستگاه شما قفل است اجرا می‌کند.

در تم فضایی اسکرین‌سیور Landaroid، فضاپیما سیارات را می‌پیماید، فرود می‌آید و پرچمی را نصب می‌کند. سپس دوباره از اول شروع می‌کند و با نشانگرهایی در گوشه بالا سمت چپ و پایین وضعیت زنده را ارائه می‌دهد؛ حرکت آن کمی سریع است و با کندتر شدن نمایش آن کمی بهتر خواهد شد.

قابلیت یادشده در گوشی‌ها نیز دردسترس قرار دارد، اما تجربه آن در تبلت پیکسل بسیار بهتر است. تماشای آن بسیار زیبا و میان‌بر کنترل‌های دستگاه Google Home قابل مشاهده هستند؛ همچنین وضعیت Cast در گوشه بالا سمت راست دیده می‌شود. این اسکرین‌سیور به مجموعه‌ای از اسکرین‌سیورها مانند Art gallery، ساعت تمام‌صفحه، گوگل فوتوز، هواشناسی و تجربه جدید Home Controls می‌پیوندد.

اندروید 15 ایستر اگ

علاوه‌براین، می‌توانید با سفارشی کردن تنظیمات از دیگر ویژگی‌های موجود در این دستگاه بهره‌مند شوید. تنظیمات اسکرین‌سیور به شما اجازه می‌دهد که نحوه نمایش محتوا و زمان فعال شدن آن را تعیین کنید؛ ازطرف‌دیگر، این ویژگی‌ها باعث می‌شوند استفاده از تبلت پیکسل لذت‌بخش‌تر و کارآمدتر باشد.

اگر به‌دنبال یک تجربه بصری زیبا و متفاوت هستید، اسکرین‌سیور «Landroid» در اندروید 15 گزینه‌ای بی‌نظیر خواهد بود. این اسکرین‌سیور با گرافیک بالا و نمایش خلاقانه، فضای جدیدی را به دستگاه شما می‌آورد که هم سرگرم‌کننده و هم آرامش‌بخش است.