شرکت شیائومی نسخه پایدار رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را برای گوشی‌های شیائومی 11T و پوکو F4 منتشر کرد. آپدیت ارائه شده برای مدل 11T با ورژن فریموِر MIUI 14.0.3.0 TKWMIXM عرضه شده، در حالی‌که آپدیت ارائه شده برای Poco F4 دارای فریموِر MIUI 14.2.0 TLMEUXM است. برای اینکه بتوانید از قابلیت‌های MIUI 14 روی هردو این دستگاه‌ها استفاده کنید باید این آپدیت جدید را با حجم حدود 3.5 گیگابایت دانلود و نصب نمایید.

هرچند به یاد داشته باشید که عرضه MIUI 14 در حال حاضر منحصر به کاربرانی است که در برنامه Mi Pilot ثبت‌نام کرده‌اند. به همین خاطر گرچه تمام کاربران گوشی شیائومی 11T در سراسر جهان می‌توانند گوشی خود را به MIUI 14 مجهز کنند، اما این سیستم عامل جدید تنها برای کاربران اروپایی Poco F4 در دسترس خواهد بود.

MIUI 14 برای شیائومی 11T و پوکو F4

همان‌طور که می‌دانید شرکت پوکو یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی شیائومی است و به همین خاطر طبیعی است که در برنامه‌های عرضه به‌روز‌رسانی‌های نرم‌افزاری، کمی از عقب‌تر از محصولات شرکت مادر باشد. این آپدیت نرم‌افزاری با بسته امنیتی اندروید اخیری که در دی‌ ماه (December 2022) منتشر شد همراه خواهد بود و همچنین از تمام قابلیت‌های جذاب MIUI 14 هم بهره می‌برد.

خبر مرتبط: گوشی Poco X5 در Geekbench مشاهده شد