امروز شاهد عرضه ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex 3 به بازار هستیم که جدیدترین مدل از ساعت‌های پرچم‌دار این برند چینی است.

ساعت امیزفیت T-Rex 3 مقاومت بسیار بالای این سری را حفظ اما همزمان نوآوری‌هایی جذاب در آن اعمال کرده که باعث می‌شود به غیر از حرفه‌ای‌ها و ورزشکاران، تبدیل به انتخابی خوب برای سایر افراد نیز شود. در این نسخه، حاشیه گرد حذف و جای خود را به یک هشت ضلعی داده است. ظاهر صنعتی و متفاوت آن همچنان حفط شده و در اطراف دکمه‌ها نیز، سایه‌ای از رنگ قرمز به چشم می‌خورد که جذابیت محصول را بیشتر کرده است.

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex 3 با صفحه نمایش 1.5 اینچی به بازار عرضه شده و حداکثر روشنایی 2000 نیت را به کاربر تقدیم می‌کند. با چنین روشنایی، می‌توانید به راحتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز صفحه را ببینید و مشخصات خود را چک کنید. نسخه قبلی این ساعت، در اندازه 1.39 اینچی عرضه شده بود. برای محافظت از صفحه نمایش، از گوریلا گلس استفاده شده و حالتی مختص به زمستان نیز لحاظ شده که بتوانید بدون درآوردن دستکش، از ساعت استفاده کنید.

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex 3

بندهای این دستگاه همچنان در اندازه 22 میلی‌متری هستند اما جنس آن به طرز واضحی تغییر یافته است. در بندهای جدید، از مواد اولیه مرغوب‌تری نسبت به سری پیشین استفاده شده که راحتی و کیفیت آن را افزایش داده است و در استفاده طولانی مدت نیز دست کاربر را اذیت نمی‌کند. در این ساعت هوشمند، از تراشه ZPS3044 استفاده شده و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس قرار گرفته است. در بخش نرم‌افزاری، برای این ساعت رابط کاربری Zepp OS 4 و یک دستیار هوش مصنوعی لحاظ شده که از GPT-4o ساخته شرکت OpenAI استفاده می‌کند. در کنار آن، اپلیکیشنی نیز برای کنترل سیستم صدای ساعت در دسترس قرار گرفته است.

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex 3 مانند مدل‌های قبلی خود، یک ساعت ورزشی است که تمرکزی ویژه بر روی پایش انواع تمرینات دارد و در همین راستا، 170 حالت ورزشی متفاوت در آن لحاظ شده است. از طرفی مقاومت آن در برابر آب تا عمق 10 متری، باعث می‌شود گزینه‌ای عالی برای شنا و حتی غواصی باشد. از جمله سنسورهای دستگاه می‌توان به سنسور ضربان قلب، استرس، اکسیژن خون، پایش خواب و سنسور جدیدی برای پایش دمای پوست اشاره کرد که این محصول را به پکیجی کامل و بی‌نقص تبدیل می‌کند.

یکی از کاربردی‌ترین تغییرات این ساعت هوشمند، بدون شک باتری آن است. باتری این نسخه 1.4 برابر مدل T-Rex 2 بوده و ظرفیت 700 میلی‌آمپرساعتی دارد. با استفاده عادی، باتری این دستگاه با یک بار شارژ کردن تا 27 روز دوام می‌آورد و اگر ویژگی‌های آن را خاموش و ساعت در حالت پایه قرار دهید، تا 81 روز نیز شارژدهی خواهد داشت!

با فعال کردن GPS، عمر باتری تا حد زیادی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در حالت Accuracy که دقت بالایی برای GPS دارد، باتری تا 42 ساعت، در حالت ذخیره باتری تا 112 ساعت و در حالت ذخیره فوق‌العاده باتری، تا 180 ساعت دوام می‌آورد. در بهترین حالت و با استفاده‌ای مناسب از امکانات مختلف دستگاه، می‌توان حدود 13 روز از باتری آن بهره برد. گفته می‌شود زمان مورد نیاز برای شارژ شدن از صفر تا 100 درصد، تنها 3 ساعت خواهد بود.

قیمت ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex 3 در ایالات متحده، برابر با 299 دلار است. از جمله رنگ‌بندی‌های آن، می‌توان به دو رنگ Onyx و Lava اشاره کرد که بندهای جدید با همین رنگ‌ها را نیز همراه خود دارند. احتمال می‌رود در آینده رنگ‌های بیشتری برای این محصول عرضه شود. علاوه بر آن، می‌توانید بند ساعت را نیز به دلخواه خود عوض کنید و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف از آن استفاده کنید.