ایرتگ ۲ اپل که قرار است تا اواخر سال آینده عرضه شود، با اتصال به ویژن پرو، قابلیت‌های خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آوریل ۲۰۲۱ اپل از اولین نسخه ایرتگ با قیمت ۲۹ دلار رونمایی کرد که به ادعای تحلیلگر بازار، مینگ چی کو نسخه بعدی آن اواخر ۲۰۲۴ یا اوائل ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.

در این گزارش آمده ایر تگ ۲ احتمالا پائیز ۱۴۰۳ وارد مرحله تولید انبوه می‌شود و به ویژن پرو اپل هم متصل می‌شود و کارایی‌های زیادی پس از اتصال با آن خواهد داشت. جزئیات زیادی از ایرتگ ۲ اپل منتشر نشده، اما پس از عرضه نسخه اول ایرتگ با تراشه U1، احتمالا قرار است این دستگاه از تراشه U2 بهره ببرد.

البته پیش از این، پتنت‌هایی از این دستگاه منتشر شده بود که جزئیاتی از این دستگاه را مشخص می‌کرد. ایرتگ را می‌توان بر روی قسمت‌های مختلف بدن مانند مچ دست، بازو، انگشت، گردن، کمر، مچ پا یا سایر نواحی استفاده کرد و علاوه‌بر ویژن پرو، به دستگاه‌هایی مانند آیفون، اپل واچ و آیپد متصل می‌شود.

اپل ایر تگ۲

ایرتگ دارای محفظه‌ای است که می‌تواند از مواد مختلفی از جمله پلاستیک، شیشه، سرامیک، فلز، پارچه یا ترکیبی از آنها ساخته شود که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. همچنین اپل قصد دارد با ادغام عملکردهای مرتبط با سلامت در این دستگاه به کاربران این امکان را بدهد تا بر سلامتی خود نظارت کنند.

چشم‌انداز اپل برای ایرتگ، فراتر از موارد استفاده فردی است. در یکی از پتنت‌ها، چندین ایرتگ روی قسمت‌های مختلف بدن کاربر قرار داده شده که حرکت تمام بدن را ردیابی می‌کند. این قابلیت ردیابی می‌تواند کاربردهایی در فیزیوتراپی، ردیابی تناسب اندام، تمرینات ورزشی و غیره داشته باشد.

البته تاریخ ثبت اختراع این پتنت به ۲۰۲۰ بر‌می‌گردد که نشان می‌دهد همین اطلاعات اندک هم ممکن است دستخوش تغییر شده باشد.

اخبار مزتبط: