در طی رویداد موردانتظار Its Glowtime شرکت اپل، مشخص شد که بروزرسانی جدی ایرپاد پرو 2 در دست توسعه بوده که قابلیتی بسیار جالب به آن اضافه می‌کند.

تمرکز رویداد Its Glowtime بر روی نمایش سری آیفون 16 بود اما در این بین، برخی محصولات کاربری و اکسسوری‌های محبوب اپل نیز معرفی و برخی دیگر، آپدیت و اخبارشان به این رویداد راه یافت. در این مراسم، دو نسخه از ایرپاد 4 معرفی شد که یکی معمولی و دیگری مجهز به قابلیت نویز کنسلینگ شده است. علاوه بر این دو، اخبار ایرپاد پرو 2 نیز به این مراسم راه یافت که این دستگاه کاربردی را از لحاظ ویژگی‌های مربوط به سلامتی، به سطح دیگری می‌برد.

سری ایربادهای شرکت اپل، موفق شده‌اند جایگاهی قوی در دل مخاطبین به دست بیاورند و با عرضه قابلیت‌های انقلابی، بروزرسانی‌های مداوم و استفاده از تکنولوژی پیشرفته، تبدیل به انتخابی بسیار عالی شده‌اند. امسال نیز اپل با معرفی ویژگی‌های سلامت محور ایرپاد پرو 2، بار دیگر موفق شد دل کاربران را ببرد و نام خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها در بازار ایرباد به ثبت برساند.

شرکت اپل در بروزرسانی جدید ایرپاد پرو 2 قابلیت سمعک را برای این هندزفری محبوب فعال می‌کند که تاییدیه کلینیکی داشته و کار با آن نیز بسیار راحت است. بدین ترتیب، شرکت اپل باری دیگر تعهد خود به حفظ و کمک به سلامت کاربر را ثابت کرده و محصولی تحویل داده است که هم شنوایی شما را امتحان می‌کند، هم تلاش در محافظت از آن دارد و هم در نهایت، به کاهش شنوایی نیز کمک می‌کند. برای فعال شدن بخش سمعک، نیاز به گذراندن یک تست شنوایی دارید و اگر طی تست کاهش شنوایی تشخیص داده شود، حالت سمعک به صورت خودکار فعال خواهد شد و به تدریج از طریق کنترل عوامل محیط، عملکرد بسیار پیشرفته و بهتری نیز پیدا می‌کند.

بروزرسانی جدید ایرپاد پرو 2

به غیر از قابلیت جذاب و کاربردی سمعک، شرکت اپل از ویژگی به نام Hearing Protection رونمایی کرد. به کمک این ویژگی، ایرپاد پرو 2 تلاش می‌کند تجربه شنیداری عالی تقدیم کاربر کند و به کمک سنسور بهبود یافته H2، نویز کنسلینگی بسیار پیشرفته را فعال و صداهای آسیب‌رسان در محیط، به خصوص جاهای شلوغ را به حداقل می‌رساند. این قابلیت در تمامی محیط‌ها و حالت‌های ایرپاد پرو 2 در دسترس بوده و از این طریق، به حفظ سلامت شنوایی کاربر کمک شایانی می‌کند.

اپل تست شنوایی این دستگاه را Hearing Test نام‌گذاری کرده و برای آن تاییدیه علمی نیز دریافت کرده است. گفته می‌شود مدت زمان آن کوتاه بوده اما استانداردهای علمی را کاملاً رعایت کرده و می‌توان به نتیجه‌اش اعتماد کرد. نتایج آن نیز از طریق اپلیکیشن Health قابل مشاهده است و کاربر می‌تواند در صورت لزوم، آن را با پزشک خود برای پیگیری بیشتر وضعیتش به اشتراک بگذارد. بدین ترتیب، تست سلامت شنوایی و حتی بهبود آن، تنها از طریق یک اکسسوری شخصی در دسترس است. شرکت اپل به معنای واقعی کلمه انقلابی در این زمینه ایجاد کرده است که در نوع خود دیدنی است.

قابلیت‌هایی که در بروزرسانی جدید ایرپاد پرو 2 به بازار می‌آیند، به زودی و با تایید رگولاتوری‌های مختلف در دسترس همه کاربران قرار خواهند گرفت. اپل در نسل جدید ایرپاد حرفه‌ای خود، به شدت به سلامت شنوایی کاربر و حفاظت از آن پایبند بوده و می‌توان گفت از این پس، چنین قابلیت‌هایی تبدیل به یک ترند در میان ایربادهای شرکت اپل خواهد شد.