تاکنون اخبار مختلفی درباره نسل جدید ایرپاد‌های اپل دست به دست می‌شد و خیلی از کارشناسان از احتمال معرفی این ایرپاد‌ها با درگاه USB-C خبر می‌دادند و این فرضیه با توجه به اجباری شدن عرضه محصولات با این درگاه در اروپا قوی‌تری شد. اما ایرپاد پرو ۲ با درگاه لایتنینگ عرضه شد. اکنون اخبار و درز‌های اطلاعاتی جدید احتمال عرضه یک نسخه جدید از ایرپاد پرو ۲ با نام AirPods Pro 2 (2023) را نشان می‌دهد که دارای درگاه شارژ USB-C است. 

پس از عرضه iOS 16.4، کارشناسان کد‌های این سیستم عامل را بررسی کردند و متوجه دستگاهی با مدل نامبر A3048 شدند. از این رو به احتمال قوی طبق این نشت اطلاعاتی، این مدل نامبر مربوط به ایرپاد جدید اپل است. 

با توجه به دیده شدن مدل نامبر این محصول در iOS 16.4 و خبر‌های منتشر شده از قبل، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که اپل تصمیم به عرضه ایرپاد پرو ۲ با کیس شارژ جدید دارد و این کیس شارژ جدید دارای درگاه USB-C خواهد بود. همچنین زمان عرضه احتمالی این محصول به بازار نیز سه ماهه دوم و یا سوم سال ۲۰۲۳ است. از این رو می‌توان‌امید داشت که در تابستان ۱۴۰۲ شاهد عرضه ایرپاد پرو جدید به بازار باشیم. 

اپل ایرپادز پرو 2 با درگاه USB-C

همچنین تحلیلگر معروف دنیا اپل، می‌نگ چی کو نیز این موضوع را تایید کرده و در اظهارات خود گفته است که این هدفون‌های جدید، اولین نمونه از ایرپاد‌ها خواهند بود که با درگاه شارژ USB-C عرضه خواهند شد. 

علاوه بر این در اطلاعات استخراج شده از کد منبع iOS 16.4 که توسط Aaron از تیم AppleDBdev منتشر شده، می‌توان شاهد مدل نامبر A2968 نیز بود. این مدل نامبر احتمالاً مربوط به کیس شارژ AirPods Pro 2 (2023) خواهد بود. 

در نهایت هنوز خبری مبنی بر تصمیم اپل برای عرضه سایر ایرپاد‌های خود با درگاه USB-C منتشر نشده است. بنابراین می‌توان گفته که اپل فعلا تصمیمی برای عرضه ایرپاد ۳ خود با درگاه شارژ USB-C ندارد. 

نظر شما درباره عرضه محصولات اپل با درگاه USB-C چیست؟ آیا با عرضه AirPods Pro 2 (2023) با درگاه USB-C موافق هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.