امروز خبری تازه از توافق دو جانبه میان باشگاه استقلال و اسنپ منتشر شده و براساس آن کاربران اپلیکشن اسنپ می‌توانند با اعطای ۲ هزار امتیاز مبلغ ۵ هزار تومان به باشگاه استقلال کمک کنند. یعنی در ازای واگذاری ۲ هزار امتیاز از سوی کاربر ۵ هزار تومان به حساب باشگاه استقلال واریز می‌شود. این یک راه درآمدزایی برای استقلال و پرسپولیس از طریق کمک هواداران هر دو تیم است.

براساس اخبار پیرامون بدهی‌های باشگاه استقلال، حسین قربازاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در صفحه شخصی توییتر خود از انتشار بیانیه این سازمان درمورد باشگاه استقلال خبر داد. او در این توییت اعلام کرد «هیئت مالی سه نفره، حدود هفت ساعت امروز در باشگاه استقلال حضورپیدا کردند».

دوشنبه شب، علی فتح‌الله‌زاده و پرویز مظلومی در برنامه فوتبال برتر حاضر شدند تا برابر رئیس سازمان خصوصی‌سازی و بینندگان برنامه درباره حذف استقلال از آسیا و مشکلات مالی این باشگاه توضیحاتی را ارائه دهند.

پرویز مظلومی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خود را از هرگونه اتهامی مبرا دانست و گفت «ما اختیار تام به مدیرعامل داده بودیم». در ادامه مظلومی گفت اعضا فقط صورت جلسه‌ها را امضا می‌کردند و در پاسخ به انتقاد رئیس سازمان خصوصی درباره نقص سیستم مدیریتی باشگاه استقلال و عملکرد هیات مدیره گفت روال کار از قدیم اینگونه بوده است.

همچنین فتح‌الله‌زاده در برنامه فوتبال برتر از سوی رئیس سازمان خصوصی سازی به خاطر عدم درآمدزایی مورد انتقاد قرار گرفت. فتح‌الله‌زاده همانند سردار آجرلو بعد از انتصاب دوباره به سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال در صحبت با بازیکنان قول هزار میلیارد تومان درآمدزایی به آن‌ها داد.

اما اکنون این باشگاه نتوانسته ۱۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد تا بدهی استراماچونی را پرداخت کند. به همین دلیل از توافقی میان استقلال و اسنپ انجام شده است تا بخشی از بدهی‌های این باشگاه با حمایت‌های مردمی جبران شود.

برای حمایت از تیم محبوب خود، کافیست از طریق اهدای امتیاز در اسنپ به درآمدزایی برای استقلال و پرسپولیس کمک کنید.

اخبار مرتبط: قطعی نرم‌افزار اسنپ برای مدت کوتاه