شرکت AGM به‌عنوان بازیکنی بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند مقاوم شناخته می‌شود و حال شاهد عرضه جدیدترین محصولاتش، یعنی تبلت پد P2 اکتیو هستیم.

تبلت جدید شرکت AGM، راه همیشگی گوشی‌ها و محصولات این کمپانی را در بر گرفته و با دستگاهی به‌شدت مقاوم طرف هستیم که در هر محیط و شرایط سختی، حواب پس می‌دهد. این دستگاه از صفحه نمایش 10.95 اینچی با رزولوشن 1200×1920، نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 480 نیت پشتیبانی می‌کند.

تراشه دستگاه، مدل MediaTek G99 ساخته شرکت مدیاتک بوده که دارای رمی 8 گیگابایتی و همچنین رم مجازی 8 گیگابایتی است تا کارها و دستورات شما را به بهترین و روان‌ترین حالت ممکن انجام دهد. حافظه این دستگاه برابر با 256 گیگابایت است اما به راحتی با استفاده از یک MicroSD تا 512 گیگابایت نیز قابل ارتقا خواهد بود.

تبلت پد P2 اکتیو با اندروید 14 عرضه شده، دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون، دوربینی 50 مگاپیکسلی در پشت، دوربینی 8 مگاپیکسلی در جلو به عنوان سلفی، بلوتوث 5.2، وای فای خواهد بود و از قلم‌های خازنی نیز پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به استفاده‌های مختلفی که چنین دستگاه مقاومی می‌تواند داشته باشد، شرکت سازنده برای آن قطب‌نما و برخی ابزار دیگر مناسب بیرون‌گردی و کارهای صنعتی لحاظ کرده است.

این دستگاه در زمینه باتری نیز عملکردی چشم‌گیر دارد که می‌تواند نیاز افراد خاص را به‌راحتی برطرف کند. ظرفیت باتری آن برابر با 8000 میلی‌آمپرساعت بوده و از شارژ سریع 20 واتی و شارژ معکوس OTG نیز پشتیبانی می‌کند. تبلت پد P2 اکتیو برای مقاومت در شرایط سخت طراحی شده و در همین راستا، موفق به کسب گواهی‌های IP68 و IP69K برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار شده است. قاب عجیبی که سازنده دور این دستگاه پیچیده، مقاومت آن در برابر ضربه و افتادن را نیز تضمین می‌کند.

این تبلت توانا، می‌تواند به راحتی چندین ساعت بودن در آب را تحمل کرده یا در انواع محیط‌های پر گرد و غبار قرار بگیرد و با یک تمیز کردن ساده، بدون ایراد به کارش ادامه دهد. به لطف بدنه بسیار محکم و قاب بزرگی که برایش در نظر گرفته شده، استاندارد MIL-STD-810H را برای سقوط دریافت کرده است. بر اساس این استاندارد، تبلت شرکت AGM در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری از هر شش سمت خود، کاملاً مقاوم است!

اگر دستگاه به نظرتان سنگین باشد، قاب آن را به راحتی می‌توانید بردارید و با تبلتی سبک‌تر روبرو شوید. ابعاد آن برابر با 259.5x171x9.3 میلی‌متر بوده و وزنش بدون قاب محافظ، به 596 گرم می‌رسد. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید با قاب از این دستگاه استفاده کنید، باید بدانید که وزنش به 1100 گرم خواهد رسید و کمی سنگین جلوه می‌کند.

این تبلت دارای صفحه نمایش 360 درجه نیز بوده که می‌توانید آن را برای استفاده عمودی یا افقی تنظیم کنید تا بهترین تجربه کاربری را از صفحه نمایش زیبایش داشته باشید. علاوه بر این، تبلت پد P2 اکتیو دارای 4 بلندگو است که به کمک آنان، صدایی بسیار رسا و واضح را به کاربر تقدیم می‌کند. این دستگاه فوق‌العاده را با قیمت اقتصادی 234 دلار می‌توانید از خرده فروشی‌هایی چون وبسایت JD تهیه کنید.