اکتیویژن بلیزارد در اکانت توییترش اعلام کرد تا اواسط سال ۲۰۲۴ میلادی بازی‌هایی ویدئویی این استودیو را به پلتفرم Game Pass اضافه خواهد کرد.

شب گذشته، اکانت رسمی استودیو اکتیویژن با انتشار توییتی در شبکه‌ اجتماعی X، از استقبال کاربران و هیویایی رسانه‌ای درباره بازی ویدئویی Call of Duty: Modern Warfare III ابزار خوشحالی کرد همچنین، این استودیو در پاسخ به برخی کاربران اعلام کرد برخی از بهترین و جدیدترین عناوین بازی‌های اکتیویژن در سرویس اشتراکی مایکروسافت Game Pass پس از ادغام استودیو Activision-Blizzard و غول فناوری آمریکایی تا اواسط سال ۲۰۲۴ میلادی اضافه می‌شود.

به‌نظر می‌رسد اضافه شدن بازی‌های ویدئویی طی هفته‌های آینده شروع می‌شود، اما عناوین مهم مانند Diablo 4 و Call of Duty: Modern Warfare III امسال اضافه نمی‌شود و گیمرها باید تا سال آینده برای بهره‌مندی از آن در پلتفرم Game Pass صبر کنند. دراین توییت چنین آمده است: «دیدن شور و هیجان برای MW3 بسیار جذاب است، ما به مقررات قرارداد با مایکروسافت پایبند هستیم و سوالاتی را دریافت می‌کنیم که نشان می‌دهد پلیرها هیجان زیادی برای انتشار این بازی‌های ویدئویی در Game Pass دارند.

بازی جدید ایکس باکس

این استودیو به‌طوردقیق اشاره کرد در سال‌جاری میلادی خبری از عرضه Call of Duty: Modern Warfare III و Diablo 4 در سرویس مایکروسافت Game Pass نخواهد بود، اما پس از بسته شدن قرارداد انتظار می‌رود کار با Xbox شروع می‌شود و عناوین مهم برای پلیرها در این پلتفرم به‌سرعت منتشر می‌شود؛ پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این پروسه تا اواسط سال ۲۰۲۴ میلادی زمان می‌برد؛ بااین‌حال، هیچ‌گونه اشاره‌ای به بازی‌ها نمی‌شود.

همان‌طورکه چندی پیش گزارش کردیم، مایکروسافت قصد دارد جمعه این هفته درتاریخ سیزدهم اکتبر مصادف با ۲۱ مهرماه خرید استودیو Activision-Blizzard را به‌مبلغ ۶۸.۷ میلیارد دلار نهایی کند. ماه قبل، مدیرعامل ایکس باکس، فیل اسپنسر، اعلام کرد بازی‌های ویدئویی اکتیویژن بلیزارد پس از نهایی شدن قرارداد در Game Pass قرار نمی‌گیرد و مدت‌زمانی برای عرضه لازم است. وی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری IGN درباره انتشار بازی‌های اکتیویژن گفت: « کاربران براین‌باورند پس از نهایی شدن قرارداد دیگر همه‌چیز به‌یکباره دردسترس قرار می‌گیرد، اما این موضوع صحت ندارد و مکانیزم‌هایی وجود دارند که باید کاملا رعایت شوند».

اخبار مرتبط: