طبق گزارش‌ها، بروزرسانی‌های جدید واتس‌اپ در راه هستند. یکی از این به‌روزرسانی‌ها میانبری است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند سریع‌تر به تنظیمات برنامه دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر، کاربران برای دسترسی به تنظیمات باید روی چند گزینه مختلف کلیک کنند، که برای برخی کاربران آماتور گیج‌کننده است. انتظار می‌رود میانبر جدید دسترسی به ویژگی‌های مهم را برای کاربران در واتس‌اپ آسان‌تر کند.

براساس شایعات مطرح شده، میانبر جدید از داخل صفحه اصلی قابل دسترسی خواهد بود و به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌سرعت به ویژگی‌هایی مانند تنظیمات حریم خصوصی، اعلان‌ها و اطلاعات حساب دسترسی داشته باشند. این کار باعث صرفه جویی در وقت کاربران می‌شود و مدیریت اکانت واتس‌اپ را آسان‌تر می‌کند.

علاوه‌بر میانبر برای دسترسی به تنظیمات، واتس‌اپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی به نام Updates Tab است. این ویژگی آپدیت‌های استتوس افراد و کانال‌ها را به کاربران نشان می‌دهد و همین امر باعث می‌شود تا آن‌ها از آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های دوستان و گروه‌هایی که دنبال می‌کنند مطلع شوند.

تنظیم مجدد در واتساپ

در حال حاضر، به‌روزرسانی «Status» در یک صفحه جداگانه نمایش داده می‌شود و کانال‌ها از طریق منوی جداگانه قابل دسترسی هستند. تب جدید بروزرسانی‌ها این دو ویژگی را با هم ترکیب می‌کند که باعث ‌می‌شود رابط کاربری واتس‌اپ ساده‌تر شود.

قابلیت‌های جدید به‌ویژه برای مشاغل و برندهایی که از واتس‌اپ برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می‌کنند مفید خواهد بود. با ارائه یک صفحه متمرکز برای آپدیت وضعیت و کانال‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند به مخاطبان گسترده‌تری دست یابند و مشتریان خود را در مورد محصولات جدید، تبلیغات و سایر اطلاعات مهم مطلع کنند.

کانال ها در آپدیت واتساپ

ساخت نام کاربری برای امنیت بیشتر در واتس‌اپ

به نقل از WaBetaInfo، در آخرین نسخه بتا واتس‌اپ بخشی برای نام‌های کاربری دیده شد که نشان می‌دهد این پیام‌رسان به‌زودی نام کاربری را در نسخه پایدار منتشر می‌کند. انتخاب نام کاربری آسان خواهد بود و از قسمت تنظیمات برنامه قابل انجام است.

این ویژگی جدید به دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی مهم است. با سیستم فعلی، کاربران باید شماره تلفن خود را برای برقراری ارتباط با دیگران در واتس‌اپ به اشتراک بگذارند، که می‌تواند نگرانی‌های امنیتی ایجاد کند. علاوه‌بر این، اعضا هر گروه می‌توانند شماره‌های یکدیگر را ببینند که باعث به خطر افتادن اطلاعات شخصی کاربران می‌شود.

تنظیم مجدد پروفایل در واتساپ

احتمالا برخی محدودیت‌ها در انتخاب نام کاربری مانند استفاده از کاراکترها و اعداد بر سر راه کاربران خواهد بود. واتس‌اپ احتمالا انتخاب نام کاربری را همانند اینستاگرام منحصر‌ به‌فرد خواهد کرد. از این رو برای انتخاب نام کاربری مورد نظر خود باید سریع اقدام کنید.

معرفی نام‌های کاربری در واتس‌اپ پیشرفت قابل توجهی برای این پیام‌رسان است. این ویژگی جدید لایه‌ای امنیتی را در حریم خصوصی افراد اضافه می‌کند. برقراری ارتباط بدون نیاز به اشتراک‌گذاری شماره تلفن‌ همانند دیگر پیام‌رسان‌ها می‌تواند کار را بسیار آسان کند.

اخبار مرتبط:‌ واتس‌اپ قابلیت ویرایش پیام را اضافه می‌کند