واتس‌اپ، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب، قرار است قابلیت جدیدی را معرفی کند که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها را پس از ارسال ویرایش کنند. این به‌روزرسانی مورد انتظار کاربرانی است که سال‌هاست این ویژگی را درخواست کرده‌اند. ویرایش پیام در واتس‌اپ به کاربران اجازه می‌دهد که اشتباهات تایپی را تصحیح کرده و پیام‌هایی را که ممکن است مخاطب اشتباه فهمیده شده باشد را شفاف سازی کنند.

همانطور که در این اسکرین‌شات می‌بینید، دکمه ویرایش در گزینه‌های پیام موجود است و به کاربران امکان ویرایش پیام‌های متنی را می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی در مورد تعداد دفعات ویرایش پیام وجود ندارد، اما این کار باید ظرف ۱۵ دقیقه پس از ارسال انجام شود. هنگامی که پیامی برای مخاطب شما ویرایش شده باشد، برچسب «ویرایش شده» کنار پیام ظاهر می‌شود.

واتس‌اپ اجازه ویرایش یک پیام را تنها در ۱۵ دقیقه اول به شما می‌دهد. چراکه این ویژگی به‌عنوان ابزاری در نظر گرفته شده که به کاربران کمک می‌کند تا خطاهای تایپی را تصحیح کنند و اجازه ویرایش پیام برای مدت زمان طولانی‌تر، مانند ۱ روز، می‌تواند یکپارچگی مکالمه را به خطر بیندازد. توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی فقط برای ویرایش پیام‌های متنی خواهد بود و برای انواع دیگر پیام‌ها در حال حاضر پشتیبانی نمی‌شوند.

ویرایش پیام‌های ارسالی در واتساپ

امکان ویرایش پیام‌ها پس از نصب آخرین نسخه بتا واتس‌اپ برای اندروید از گوگل پلی برای برخی از کاربران بتا در دسترس است و در روزهای آینده برای کاربران بیشتری منتشر می‌شود. طبق گزارش‌ WABetainfo، ممکن است پس از نصب آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ بیزنس بتا بتوانید از این قابلیت در گوشی خود برای ارسال پیام استفاده کنید.

طراحی کانال واتساپ شبیه تلگرام است

کانال‌های واتس‌اپ شبیه به تلگرام می‌شوند

در ادامه اخبار، سایت خبری WABetaInfo اعلام کرد که واتس‌اپ قصد دارد کانال‌های این پیام‌رسان را شبیه به تلگرام کند. این منبع خبری می‌گوید که هیچ سقف از پیش تعیین شده‌ای برای تعداد اعضا کانال‌ها وجود ندارد. همچنین این ویژگی می‌تواند برای به اشتراک گذاشتن اخبار، رویدادها و سایر اطلاعات با مخاطبان زیادی استفاده شود.

به‌روزرسانی کانال‌ها قدمی عالی برای پیام‌رسان واتس‌اپ خواهد بود. این قابلیت برای کسب و کارهایی که سعی در برقراری ارتباط با مشتریان دارند بسیار کارآمد و عالی است. اهداف به‌روزرسانی‌های متعدد واتس‌اپ، بهبود تجربه کاربری در این پیام‌رسان است که این روز‌ها با آن مواجه هستیم.

نظر شما درباره این دو ویژگی جدید واتس‌اپ چیست؟ اگر از نسخه واتس‌اپ بیزنس استفاده می‌کنید این ويژگی‌ها برای شما فعال شده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: انتقال چت‌های واتس‌اپ بدون نیاز به iCloud