تحلیلگر گوگل: 60٪ از محتوای اینترنت تکراری است. اینترنت برای همه رایگان است و هر چیزی در اینترنت امکان‌پذیر است. در واقع، ممکن است فردی که نمی‌شناسید زندگی شما را در اینترنت می‌گذراند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، حتی لازم نیست یک شخصیت عمومی باشید. از نظر محتوا، تعداد زیادی محتوای جعلی و محتوای تکراری در اینترنت وجود دارد.

بنابراین، چه در مورد محتوا صحبت کنیم و چه افراد، یک چیز مسلم است، اینترنت دارای موارد تکراری زیادی است. سؤال این است که این نسبت چقدر است. گوگل به عنوان بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین موتور جستجو پاسخ خود را داده است. رویداد مرکزی جستجوی گوگل در سنگاپور برگزار شد. گری ایلیز، تحلیلگر روند گوگل وبمستر گفت که 60 درصد از محتوای موجود در اینترنت تکراری است.

به گفته گوگل، «محتوای تکراری عموماً به بلوک‌های محتوایی در داخل یا در بین دامنه‌ها اشاره دارد که دقیقاً مطابقت دارند یا به وضوح با محتوای دیگر مشابه هستند». بنابراین، به منظور بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، یک وب‌سایت باید از استفاده از چنین محتوایی خودداری کند. در عوض، آنها می‌توانند محتوای منحصربه‌فرد خود را ارائه دهند.

Google یک به‌روزرسانی برای ویژگی «AP ARCHIV» از طریق فروشگاه Play منتشر کرد. گوگل از آن زمان تائید کرده است که روی ابزاری کار می‌کند که به کاربران اندروید اجازه می‌دهد برخی از برنامه‌ها را بایگانی کنند. این به کاربران کمک می‌کند تا مقداری فضا در دستگاه ایجاد کنند.

به گفته تحلیلگر گوگل، تا 60 درصد از حافظه دستگاه را می‌توان به سادگی با استفاده از آرشیو برنامه در دسترس قرار داد. هنگامی که کاربران یک برنامه را بایگانی می‌کنند، تمام اطلاعات آنها در برنامه در آنجا باقی می‌ماند. این ویژگی همچنین برنامه تلفن همراه را حذف نمی‌کند. با این حال، برخی از بخش‌های برنامه را حذف می‌کند تا منابع مصرفی آن را کاهش دهد.

خبر مرتبط: رندر‌های گوشی گوگل پیکسل فولد لو رفت