اگرچه تبلت های اندروید به‌تدریج در حال برطرف کردن ضعف‌های خود هستند اما اپل همچنان با شرط امن‌تر بودن و قابل سرمایه‌گذاری بودن کاندیدی برای کسانی است که به دنبال یک خرید خوب هستند. اپل در سری M خود حاشیه زده است تا تجربه صفحه‌ی دسکتاپ را برای کاربران فراهم کند. در حال حاضر شما می‌توانید آیپد پرو M1 را با قیمت‌های تخفیف خورده بخرید، به عنوان مثال 550 دلار برای آیپد پرو M1 مبلغی بسیار مورد پسند برای کاربران است.

البته اپل به‌تازگی سری جدی ایپد پرو خود را معرفی کرده است که تا اواخر 2021 در حال بروز رسانی بودند و چیست جدید M2 و امکانات جدید برای قلم تنها نکات برجسته‌ی ایپد جدید اپل بود. قیمت‌گذاری ایپد نیز تغییر زیادی نداشته‌اند، سری 11 اینچی با قیمت 799$،12.9 اینچی باقیمت 1099$ و بهترین زمان خرید ایپد های قدیمی‌تر الآن است که می توان 550 دلار برای آیپد پرو M1 هزینه کرد و می‌تواند خرید به‌صرفه و خوبی را برای شما فراهم کند.

ipad-pro-m1-in-two-colors-design

هر دو ورژن از چیپست سریع M1 استفاده می‌کنند که قدرت بیشتری نسبت به نیاز اکثر مصرف‌کننده‌ها دارد. آیپد پرو M1 دارای دوربین‌های بهتری نسبت به لپ تاپ هستند، دوربین سلفی 12 مگا پیکسلی دارای ویژگی مرکزیت استیج است که سوژه را در هنگام تماس تصویری در قاب نگه می‌دارد. مجموعه دوربین‌های اصلی پشت شامل یک دوربین 12 مگا پیکسلی و یک سنسور فوق عریض 10 مگا پیکسلی است که عکس‌های عالی نیز ثبت می‌کنند.

مدل 11 اینچی این ایپدها سبک‌تر از 12.9 اینچی آن است و صفحه‌نمایش آن روشنایی و بازتاب رنگ بسیار خوبی دارد. برای کسانی که محتوای HDR تماشا می‌کنند مدل 12.9 اینچی را بیشتر می‌پسندند. تبلت ها طراحی تمیزی دارند و حاشیه‌های آنها مشکی باریک است، از بلندگوی بسیار خوبی برخوردارند، صفحه کسید سحرآمیزی دارند، از قلم اپل پشتیبانی می‌کنند و عمر باتری شگفت‌انگیزی دارند. ایپد های بزرگ مولتی تسک هستند و به‌راحتی می‌توان چند کار را همزمان با آنها انجام داد و اپ های مختلف جانبی در آن باز کرد.

به‌طور خلاصه اگر شما به یک تبلت فوق‌العاده سریع با عمر باتری عالی نیاز دارید که کارهای لپ‌تاپ را هم با آنها انجام دهید خرید iPad Pro M1 تنها کاری است که باید انجام دهید. در حال حاضر بهترین زمان خرید این ایپد ها است که 100 دلار ارزان‌تر از قیمت اصلی (11 اینچی 699.99$ و 12.9 اینچی باقیمت 999.99$) در حال فروش است. با فروش یک تبلت قدیمی می‌توانید 455 دلار پس‌انداز کنید و تنها با 249.99$ تبلت جدید خود را بخرید.

خبر مرتبط: احتمالاً آیپد های اپل در هند تولید خواهند شد