پیش از این تصاویر مختلفی از آیفون‌های سری 15 دیده بودیم. از جمله تصاویر مفهومی باکیفیتی که مبتنی برای فایل‌های CAD لو رفته از این گوشی طراحی شده بودند. امروز ویدئوی جدیدی منتشر شده که پرینت‌ سه بعدی آیفون‌ 15 در مدل‌های مختلف را نشان می‌دهد.

این پرینت‌ سه بعدی آیفون‌ 15 در مدل‌های مختلف هرچقدر هم که ساده و ابتدایی باشد، باز هم نمایانگر برخی از تغییرات در طراحی آیفون 15 هستند. این تغییرات شامل کاهش خطوط حاشیه صفحه‌نمایش، لبه‌های منحنی و برآمدگی دوربین بزرگ‌تر است. همچنین انتظار داریم که تمام چهار مدل آیفون 15 به جزیره داینامیک مجهز شوند. جزیره داینامیک در مدل آیفون 14 تنها به مدل‌های پرو محدود بود.

تغییر اندازه و ابعاد آیفون 15، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس به معنای آن است که نمی‌توانید از قاب‌های آیفون 14 برای محافظت از آنها استفاده کنید. پرینت‌های سه‌بعدی آیفون 15 این تغییرات را تأیید می‌کنند. هرچند این ویدئو ادعا دارد که شما می‌توانید قاب آیفون 14 پلاس را روی آیفون 15 پلاس نیز استفاده کنید.

فارغ از جزئیات مربوط به قاب پشتی و اندازه محافظ پنل جلویی، این پرینت‌های سه‌بعدی می‌توانند گویای تغییرات دیگری که احتمالا در آیفون 15 رخ خواهند داد نیز باشند. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر مایل هستید حتما این ویدئو را از یوتیوب تماشا کنید.

دیگر تغییرات آیفون 15 نسبت به نسل قبلی عبارتند از:

  • یکپارچه کردن کلیدهای تنظیم صدا
  • نازک‌تر شدن حاشیه‌های جزیره داینامیک و گردتر شدن طراحی آن
  • برخورداری مدل آیفون 15 معمولی از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 6.2 اینچی

خبر مرتبط: حواشی و اطلاعات پنل های نمایشگر سری آیفون ۱۵ + ویدیو