شب گذشته وزیر ارتباطات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی روبینو خود اعلام کرد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم گرفته تا هدیه ۱۰۰ گیگابایتی به پدر‌ها بدهد.

طبق پست منتشر شده در این شبکه اجتماعی، این هدیه تنها مخصوص تازه پدر‌ها است و تنها پدرانی که در روز میلاد حضرت علی (علیه السلام( و روز پدر صاحب فرزند شده‌اند، می‌توانند از این هدیه استفاده کنند.

به گفته وزیر ارتباطات اینترنت هدیه ۱۰۰ گیگابایت به عنوان هدیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای این دسته از پدر‌ها فعال خواهد شد.

البته وزیر به نحوه فعال‌سازی این هدیه ۱۰۰ گیگابایتی برای پدرانی که مشمول این بسته می‌شوند، اشاره‌ای نکرد و توضیحی نداد. در پست منتشر شده درون شبکه اجتماعی ایرانی وزیر تنها به اطلاع‌رسانی جزئیات بیشتر این موضوع از طریق سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره شده است.

از این رو اگر شما هم مشمول دریافت این بسته هدیه می‌شوید، برای اطلاع از نحوه فعال‌سازی آن باید سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کنید. طبق پیش‌بینی‌ها ممکن است که وزارتخانه برای بررسی مشمول شدن و فعال کردن این بسته یک کد USSD خاص را در نظر بگیرد.

همچنین ممکن است که برای فعال‌سازی و استعلام، دولت بخشی را درون پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در نظر بگیرد تا افراد بتوانند در خواست خود برای دریافت اینترنت هدیه را ثبت کنند.

پیش‌تر نیز برخی از اپراتور‌های همراه بسته‌هایی ویژه روز پدر در نظر گرفته بودند. نظر شما درباره این هدیه ۱۰۰ گیگابایتی روز پدر چیست؟ آیا شما امکان دریافت این بسته را دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.