دیشب تیم ملی ایران توانست در جام جهانی فوتبال قطر، اولین پیروزی خود را در این جام کسب کند. اکنون پس از گذشت چندین ساعت از این پیروزی، همراه اول به مشترکان خود اینترنت رایگان هدیه می‌دهد. در ادامه به توضیح اینترنت هدیه همراه اول و نحوه فعال‌سازی آن می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

به گزارش اداره کل ارتباطات همراه اول، این شرکت ضمن تبریک برد ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات جام جهانی قطر در برابر تیم ملی فوتبال ولز، به تمامی مشترکان خود بسته اینترنتی سه گیگابایتی هدیه می‌دهد.

طبق گزارش منتشر شده، این بسته امکان فعال‌سازی به روی سیم کارت‌های دائمی و اعتباری را دارد و تمام مشترکان همراه اول می‌توانند این بسته را برای خود فعال کنند و از آن استفاده کنند، که نحوه استفاده از آن را به شما آموزش می‌دهیم.

نحوه فعال‌سازی اینترنت رایگان همراه اول

برای فعال‌سازی این اینترنت رایگان، کافی است تا کد دستوری زیر را از طریق سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول خود شماره گیری نمایید:

کد دستوری بسته اینترنت ۳ گیگابایتی همراه اول = ستاره ۲۰۲۲ ستاره ۳۳ مربع

*2022*33#

به گفته همراه اول این بسته سه گیگابایتی مدت زمان یک روزه دارد و مشترکان می‌توانند آن را به صورت همزمان با سایر بسته‌های اینترنتی خود استفاده کنند.

البته در ادامه گزارش منتشر شده توسط سایت همراه اول، اشاره‌ای به مدت زمان فعال‌سازی آن نشده است. از این رو نمی‌دانیم که تا چه زمانی می‌توان این بسته‌ها را فعال کرد؟ از این رو بهتر است در صورتی که سیم کارت همراه اول دارید، هر چه سریع‌تر اقدام به فعال‌سازی و استفاده از این بسته اینترنتی ۳ گیگابایتی بکنید.

نظر شما درباره بسته اینترنت هدیه همراه اول به مناسبت برد جام جهانی چیست؟ آیا تاکنون اقدام به فعال‌سازی این بسته اینترنتی کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: هشدار مقامات: خرید بلیط جام جهانی قطر از شبکه های اجتماعی ممنوع