در ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی گلکسی زد فولد 6 اولترا در کنار نسخه عادی زد فولد 6 به میان آمد. مشخص نیست جزئیات کامل این دستگاه به چه شکل خواهد بود اما با ظاهر شدن جزئیات باتری‌اش در یکی از منابع، وجود گلکسی زد فولد 6 اولترا تایید شد.

در پایگاه داده‌های Bureau of Indian Standards که متعلق به شرکت هند است، دو باتری از سامسونگ با مدل‌های EB-BF959ABE و EB-BF959ABY ظاهر شدند. رسانه MySmartPrice با بررسی دیتابیس این وبسایت، موفق به کشف باتری‌های مذکور شده است. همانطور که می‌دانید، شماره مدل گلکسی زد فولد 6 عادی SM-F956B است پس واضح است که دو باتری ظاهر شده مربوط به این دستگاه نخواهند بود.

باتری‌هایی که در اینترنت ظاهر شده‌اند نسخه‌های تغییر یافته‌ای از باتری هستند که قرار است در گلکسی زد فولد 6 اولترا مورد استفاده قرار بگیرند. باتری‌های دیگر با شماره مدل‌های EB-BF958ABE و EB-BF958ABY ظاهر شده‌اند که بسته به سازنده آن متفاوت خواهد بود. این تاییدیه نشان می‌دهد که دستگاه مذکور ممکن است در کشور هند نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

شایعات گلکسی زد فولد 6 اولترا
رسانه مجتمع تجاری علاالدین

بر اساس برخی گزارش‌ها، مدل SM-F958N از گلکسی زد فولد 6 که متعلق به کره جنوبی است، قرار نیست با نسخه اصلی عرضه شود و تفاوت‌هایی از لحاظ زمان عرضه میان این دو خواهد بود. به هر حال، قطعاً چند ماه پس از انتشار نسخه اصلی ممکن است شاهد عرضه این دستگاه باشیم و احتمال دارد که عرضه آن فقط به کره جنوبی و برخی بازارهای دیگر محدود شود.

برخی شایعات می‌گویند که گلکسی زد فولد 6 اولترا قرار است باریک‌تر از نسخه عادی باشد و دوربینی مشابه اس 24 اولترا خواهد داشت که سنسورهایش نیز بهبود یافته‌اند. شایعات دیگری نیز در مورد بزرگ‌تر شدن باتری این دستگاه وجود دارد که اشاره به افزایش توانایی آن دارند. با این حال، هیچکدام از اطلاعات ذکر شده توسط منابع رسمی تایید نشده و در حد شایعه باقی مانده‌اند.

اخبار مرتبط: