با فاصله ۲ ماهه تا معرفی ناتینگ فون 2a، برخی دیگر از مشخصات این دستگاه شامل نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی OLED و ۲ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی لو رفته است.

شرکت ناتینگ که حدودا ۳ سال قبل تاسیس شد، تاکنون ۲ گوشی ناتینگ فون ۱ و ۲ را در بازار عرضه کرده است. باوجود قیمت پایین‌تر نسخه اول، ناتینگ فون ۲ گوشی نسبتا گرانی به‌حساب می‌آید و به‌همین دلیل شرکت ناتینگ تصمیم گرفت یک گوشی میان‌رده با قیمت پایین‌تر به‌نام ناتینگ فون 2a توسعه دهد. تاکنون چند شایعه و گزارش درباره این دستگاه منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه احتمالا ۲۷ فوریه مصادف با هشتم اسفند ماه در رویداد «Nothing To See» کنگره جهانی موبایل MWC واقع در بارسلونای اسپانیا معرفی شود. با وجود فاصله ۲ ماهه تا معرفی این دستگاه، اکنون گزارش دیگری منتشر شده که برخی مشخصات آن را به‌نمایش می‌گذارد.

مشخصات ناتینگ فون 2a لو رفت

افشاگر ایکس (توییتر) به‌نام کامیلا، این گزارش را از ناتینگ فون 2a برای اولین بار به‌اشتراک گذاشت. در ابتدا، این دستگاه به صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی OLED مجهز شده که توسط ۲ شرکت چینی Visionox و BOE توسعه یافته است. نمایشگر ناتینگ فون 2a از رزولوشن FHD پلاس (۲۴۱۲×۱۰۸۰ پیکسلی) با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. طی سالیان گذشته شرکت BOE درکنار سامسونگ و ال‌جی وظیفه تولید نمایشگر‌های آیفون را داشته است.

در ادامه، به مشخصات دوربین ناتینگ فون 2a اشاره شده است. این دستگاه به ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی S5KGN9 سامسونگ و سنسور اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی S5KJN1 سامسونگ مجهز شده است. همچنین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی در پانچ هول روی نمایشگر تعبیه می‌شود. گزارش‌های قبلی هم نشان می‌دهند که دوربین‌های عقب به‌صورت عمودی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. در ادامه تصاویر پس‌زمینه این دستگاه که درز کرده مشاهده می‌شود.

تصویر زمینه ناتینگ فون۲

زیر این تصاویر، عبارت‌های «Ruxe»، «Nexul»، «Azunim White»، «Orbique»، «Rubrane Black»، «Ambra» و «Virmar» قرار گرفته است. همچنین این دستگاه قرار است در چند نسخه با نام‌های تجاری مختلف مانند PacmanIND برای هند، PacmanEEA برای اروپا و Pacman در بازار جهانی عرضه شود. در انتها یادآوری می‌شود این دستگاه به تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و ۴۰۰ دلار قیمت دارد.

اخبار مرتبط: