صبانت یکی از ارائه دهنده‌های بزرگ اینترنت در ایران، در نماشگاه الکامپ ۱۴۰۳ حضور فعال دارد و به ارائه خدمات ویژه به کاربران پرداخته است.

شرکت صبانت در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ راهکار‌های مختلف در حوزه اینترنت از جمله تلفن VoIP، اینترنت رادیویی، اینترنت فیبر نوری و اینترنت ADSL2+ ارائه کرده است.

همچنین صبانت برای مشترکان سازمانی نیز خدمات ویژه‌ای مانند پهنای باند اختصاصی، خدمات برج‌ها و مجتمع‌ها، اینترانت و سرویس‌های FCP را ارائه می‌دهد.

در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، صبانت همچنین جشنواره ویژه‌ای ارائه کرده است. از این رو اگر کاربران به‌صورت حضوری به سالن ۸-۹ نمایشگاه مراجعه کنند، می‌توانند از این جشنواره‌های ویژه با تخفیف‌های استثنایی استفاده کنند.

تخفیف‌های ارائه شده توسط صبانت، به دو سرویس فیبر نوری و ADSL2+ مربوط می‌شود و شاهد یک سرویس ADSL2+ و ۴ سرویس فیبرنوری در تخفیف‌های ارائه شده صبانت هستیم.

نکته‌ای که این تخفیف‌ها را بیش از سایر تخفیف‌های شرکت‌ها جذاب می‌کند، ارائه مودم فیبر نوری و نصب رایگان در سرویس‌های ارائه شده توسط این شرکت است. لازم به‌ذکر است که این تخفیف‌ها فقط شامل مدت زمان برگزاری نمایشگاه است و پس از اتمام رویداد الکامپ امسال این تخفیف‌ها برداشته می‌شود.

یکی از پیشنهادات ویژه صبانت در نمایشگاه الکامپ امسال ارایه سرویس یک ساله با حجم ۱۸۰ گیگابایتی و سرعت ۱۰۰ مگابیت‌بر‌ثانیه به مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، در‌حالی‌که این سرویس در شرایط عادی قیمتی معادل ۴ میلیون و پانصد هزار تومان هزینه دارد.

همچنین سرویس دیگر این شرکت با حجم ۴۲۰۰ گیگابایتی و سرعت ۱۰۰ مگابیت‌بر‌ثانیه به مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، در‌حالی‌که این سرویس در شرایط عادی قیمتی معادل ۱۴ میلیون تومان هزینه دارد.

در زیر شما می‌توانید تصویر این تخفیف‌های ویژه را مشاهده کنید.