کمپانی ویوو گوشی میان‌رده ویوو Y100i Power را با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ به طور رسمی معرفی کرد.

امروزه بازار گوشی‌های میان‌رده در حال توسعه است و ویوو توانسته گزینه‌های زیادی را در بازه قیمتی پایین عرضه کند. این کمپانی چند ماه پیش گوشی هوشمند ویوو Y100i را در بازار چین رونمایی کرد. براساس اطلاعات به‌دست آمده، این برند یک نسخه دیگر از سری Y100 را با نام Y100i Power، برای عرضه در بازار چین آماده می‌کند. در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی میان‌رده می‌پردازیم.

این گوشی ۱۹۹ گرمی با ابعاد ۹.۱×۷۵.۸×۱۶۴.۶۴ میلی‌متری در سه رنگ آبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. ویوو Y100i Power دارای صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی IPS، رزولوشن ۲۳۸۸×۱۰۸۰ پیکسلی +Full HD با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی است. این دستگاه از سیستم عامل Origin OS 3 استفاده کرده که بر پایه اندروید ۱۳ ساخته شده است.

گوشی میان‌رده ویوو Y100i Power معرفی شد

در مقایسه با گوشی Y100i که از تراشه Dimensity 6020 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره برده نسخه جدید با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تغذیه از شارژ سریع ۴۴ واتی از ارتقای قابل توجهی برخوردار است. گوشی مذکور در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 عرضه می‌شود. قابل ذکر است که این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم مجازی نیز ارائه می‌شود. ویوو برای کاهش دما و عملکرد پایدار گوشی میان‌رده ویوو Y100i Power از سیستم خنک کننده مایع ۶۳۹ میلی‌مترمربعی و صفحه گرافیتی ۸۷۳۶ میلی‌متری استفاده کرده است.

سیستم دوربین گوشی یاد شده شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. صفحه نمایش این دستگاه از پانچ هول مرکزی بهره می‌برد که سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی درون آن قرار می‌گیرد. این گوشی دو سیم کارته از قابلیت‌های دیگری نظیر اینترنت ۵G، بلوتوث 5.1، GPS ،Wi-Fi 802.11ac و درگاه USB-C نیز پشتیبانی می‌کند.
ویوو Y100i Power در بازار چین به قیمت ۲۹۵ دلار عرضه می‌‍‌شود و در حال حاضر اطلاعاتی از عرضه جهانی آن منتشر نشده است. نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: سری Vivo X100 و Vivo X100 Pro با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ معرفی شدند؛ قدرت‌نمایی ویوو با قابلیت عکاسی از خورشید