اچ ‌تی ‌سی قصد دارد سال ۲۰۲۴ یک یا دو گوشی‌ هوشمند خود را با پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون سری ۷ به بازار عرضه کند.

تمرکز اصلی شرکت اچ ‌تی ‌سی بر تولید گوشی‌های هوشمند است اما در چند سال اخیر عملکرد خوبی نداشت و با ورود گوشی‌ سری U23 توانست بار دیگر بازار را در دست بگیرد و با افزایش ۳۰ درصدی فروش این محصولات مواجه شد. نسخه‌های مورد نظر تنها شش ماه است که در بازار عرضه شده و موفقیت بزرگی محسوب می‌شود. دستگاه‌ یاد شده دارای ویژگی‌ها و مشخصات چشمگیری مانند نمایشگر بزرگ، پردازنده قدرتمند و دوربین باکیفیت است. سری U23 مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون سری ۷ است که یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. این تراشه به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچ تاخیری در گوشی چندین برنامه یا بازی را هم‌زمان اجرا کنند.

براساس گزارش مدیرعامل اچ ‌تی‌ سی، این شرکت نه تنها توسعه گوشی‌های هوشمند خود را از یاد نبرده بلکه قرار است از راهکار جدیدی برای عرضه آن‌ها در سال آینده استفاده کند. اچ تی سی همچنین بر حفظ همکاری خود با کوالکام و استفاده از پردازنده‌های اسنپدراگون ۷ در مدل‌های آینده متمرکز است. این راهکار با هدف برطرف کردن نیاز کاربران، توسعه سخت‌افزار گوشی و بهبود عملکرد آن‌ها انجام می‌شود.

در حال حاضر مشخصات و تاریخ عرضه نسخه‌های آینده این کمپانی مشخص نشده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اچ تی سی در حال حاضر فراتر از توسعه گوشی‌های هوشمند رفته و با دولت شهر کائوسیونگ برای ایجاد یک کلان شهر مجازی همکاری کرده است.

باید دید آیا اچ‌تی سی با دو گوشی‌ جدیدش به‌همراه سخت‌افزار قدرتمند، می‌توانند عملکرد خوبی از خود نشان دهد و نظر کاربران را جلب خواهد کرد یا خیر؟

خبر مرتبط: زمان عرضه گوشی اچ تی سی U23 Pro مشخص شد