رونمایی رد مجیک ۹ پرو قرار است دوم آذر ماه انجام شود و حالا مشخص شد این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر BOE Q9+ بهره می‌برد.

برندهای بزرگ چینی به زودی در مراسمی از گوشی‌های هوشمند خود، سری آنر ۱۰۰، سری اوپو رنو ۱۱ و رد مجیک ۹ پرو رونمایی خواهند کرد. براساس تصاویر منتشر شده در شبکه اجتماعی ایکس، مشخص شد گوشی‌های سری ردمی مجیک ۹ ضمن عرضه در بازار محلی به صورت جهانی نیز عرضه خواهند شد.

در تصاویر منتشر شده طراحی رد مجیک ۹ پرو و فن خنک کننده با ال‌ای‌دی‌ فراوان RGB دیده می‌شود. در پشت گوشی از ال‌ای‌دی استفاده شده که شماره مدل دستگاه را نشان می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مورد توجه در این دستگاه، نمایشگر ۶.۸ اینچی آن است که قابلیت پشتیبانی ۱.۰۷ میلیارد رنگ را دارد و با روشنایی ۱۶۰۰ نیتی، در شرایط نوری بالا تجربه بصری جالبی برای کاربران به‌وجود می‌آورد. صفحه نمایش این دستگاه دارای سیستم کاهش نور PWM با فرکانس بالای ۲۱۶۰ هرتزی است.

گوشی گیمینگ رد مجیک ۹ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸

پردازش در این دستگاه به کمک تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ انجام می‌شود و استفاده از فن در این گوشی می‌تواند عملکرد آن را تا حد زیادی پایدار کند. در کنار این تراشه از ۲۴ گیگابایت رم استفاده شده که با ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراه شده است. این گوشی با طراحی ماژول دوربین تخت، دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش، کنترل از راه دور مادون قرمز، NFC و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری عرضه می‌شود که تحول بزرگی در دنیای گوشی‌های گیمینگ محسوب می‌شود.

رد مجیک ۹ پرو مجهز به یک باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است و انرژی خود را با شارژ سریع ۱۶۵ واتی تامین می‌کند. همچنین این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. در حال حاضر قیمت این دستگاه مشخص نشده و باید دید گوشی گیمینگ رد مجیک ۹ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ می‌تواند نظر گیمرها را به خود جلب کند یا خیر؟

خبر مرتبط: طراحی رد مجیک ۹ پرو لو رفت؛ RGBهای بیشتر