یک افشاگری جدید نشان می‌دهد گوشی میان‌رده سامسونگ گلکسی A25 با مشخصات فنی مانند تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ به‌همراه حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۴ معرفی خواهد شد.

براساس آخرین گزارش‌‌ها، مشخصات فنی و زبان طراحی جدیدترین نسل گوشی‌های میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی A25 افشا شد که نشان می‌دهد این دستگاه با ظاهری تقریبا یکسان و رنگ‌بندی آبی، زرد و مشکی معرفی خواهد شد. البته باید به‌یاد داشته باشیم گلکسی A25 درعین شباهت به‌نسل‌های گذشته از تفاوت‌های جزئی برخوردار است که باعث می‌شود وجه تمایزی بین آن و نسخه‌های قبلی ایجاد شود؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم و نکات مهم را برای شما بازگو می‌کنیم.

همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم گوشی‌ هوشمند اقتصادی گلکسی A25 ازنظر زبان طراحی به الگوی اصلی سامسونگ در سال ۲۰۲۳ میلادی پایبند است، از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ می‌توانیم به نمایشگر تخت با حاشیه‌های منحنی اشاره کنیم؛ همچنین، این دستگاه از دکمه‌های فیزیکی برای پاور و تنظیم صدا بهره‌ می‌برد که برای محصولات میان‌رده امری کاملا طبیعی محسوب می‌شود. ازسوی‌دیگر، طی سال‌های اخیر، پنل پشت تمامی دستگاه‌های اقتصادی سامسونگ صاف بود، اما گلکسی A25 از طراحی ماتریسی برخوردار خواهد شد.

Galaxy A25 design

وب‌سایت خبری WinFuture، با اشتراک مشخصات فنی و سخت‌افزاری گلکسی A25 نشان داد این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی به‌همراه سطح روشنایی خودکار 1000 نیتی استفاده می‌کند که سطح کیفی قابل‌قبولی را در دسته‌بندی گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار جهانی ارائه می‌دهد. همچنین، غول فناوری کره‌ای از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.0 به‌صورت پیش‌فرض از این دستگاه پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌براین، سامسونگ از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ به‌عنوان قلب تپنده گلکسی A25 استفاده می‌کند که قابلیت‌های پردازشی نسبتا متوسطی دارد؛ همچنین، باید یادآور شویم که این کمپانی بزرگ روند به‌کارگیری تراشه‌های میان‌رده را متوقف کرده و از محصول داخلی استفاده می‌کند. اطلاعات سخت‌افزاری نشان می‌دهد این گوشی هوشمند برای عملکرد روان و منسجم از حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و برای ذخیره‌سازی محتوای رسانه‌ای یا اسناد شخصی به‌حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود.

Galaxy A25 colors

ازسوی‌دیگر، مشخصات سیستم دوربین گلکسی A25 نشان می‌دهد ماژول سه‌گانه دوربین از سنسور واید ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لرزش‌گیر اپتیکال، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید ۱۲۰ درجه به‌همراه سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند؛ همان‌طورکه می‌دانید کمپانی‌های بزرگ تقریبا از یک سیستم دوربین مشابه با قابلیت‌های محدود برای تولید گوشی‌های میان‌رده استفاده می‌کنند؛ بنابراین، کاربران نباید انتظار تصاویر چشمگیری از گلکسی A25 داشته باشند. همچنین، برای دوربین سلفی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌شود که برای مکالمه‌های تصویری کافی خواهد بود.

گزارش‌ها نشان می‌دهد گلکسی A25 برای تامین انرژی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی تغذیه می‌کند که ظرف مدت‌زمان یک ساعت می‌تواند دستگاه را از صفر تا صد شارژ کند. همچنین، این گوشی هوشمند از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، شیار دو سیم‌کارته، حسگر اثرانگشت، شیار micorSD و بلوتوث ۵.۱ بهره می‌برد که آن را به دستگاهی با ارزش خرید بالا تبدیل می‌کند و کاربران که از بودجه محدودی برخوردار هستند می‌توانند با قیمت ۲۸۹ یورو معادل ۱۰ تا ۱۲ میلیون در بازار ایران از اواخر سال‌جاری تهیه کنند.

اخبار مرتبط: