شرکت خودروسازی پولستار اولین گوشی هوشمند خود را با نام پولستار، با پشتیبانی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و سیستم عامل اختصاصی معرفی کرد که ماه آینده راهی بازار خواهد شد.

پولستار یکی از خودروسازان سوئدی است که بخشی از رقابت بازار خودروهای برقی را نیز در دست دارد. اخیرا در ویدئویی اولین گوشی هوشمند خود را با برند پولستار معرفی کرد. براساس ویدئوی منتشر شده، این دستگاه دارای صفحه مسطح با قاب تخت است و دوربین‌ها به‌صورت عمودی و در یک ردیف کنار هم قرار گرفته‌اند. این گوشی از نظر ظاهری شبیه به سری میزو ۲۰ است. ماژول دوربین این گوشی شامل یک سنسور اصلی ۲۳ میلی‌متری با دیافراگم f/1.9، لنز تله‌فوتو ۷۰ میلی‌متری با دیافراگم f/2.0 و سنسور اولترا واید ۱۵ میلی‌متری با دیافراگم f/2.4 است.

در قسمت جلوی گوشی، یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی طراحی شده است. در دو طرف گوشی نام برند پولستار حک شده در‌حالی‌که روی قاب پشتی آرم تجاری شرکت حک شده است. به نظر می‌رسد که این استراتژی برای تبدیل شدن به یک برند پیشرو در زمینه فناوری است. شرکت پولستار به‌عنوان یک تولیدکننده خودرو، به احتمال زیاد اتصال یکپارچه بین خودروها و گوشی هوشمند خود را برای کاربران امکان‌‌پذیر می‌کند، اما تاکنون جزئیاتی درباره‌ این ویژگی در گوشی پولستار منتشر نشده است.

میزو زیرمجموعه شرکت پولستار است و در گوشی‌های هوشمند خود از نرم افزار Flyme Auto بهره برده است. این پلتفرم برای ارائه یک تجربه عالی در داخل خودرو و همچنین ادغام یکپارچه با گوشی‌های هوشمند مجهز به رابط کاربری Flyme طراحی شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت پولستار سیستم عامل اختصاصی خود را با همکاری میزو توسعه داده و این گوشی با سیستم عامل PolestarOS به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعات، این گوشی از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد. در حال حاضر مشخصات دقیق اولین گوشی هوشمند پولستار فاش نشده است و باید منتظر معرفی رسمی این گوشی بمانیم. نظر شما در مورد این گوشی چیست آیا این دستگاه با آرم تجاری پولستار می‌تواند با برندهای جهانی به رقابت بپردازد یا خیر؟

اخبار مرتبط: