شایعات حاکی از آن است که اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی به نام میکس فلیپ و شناسه 2311BPN23C با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام راهی بازار می‌شود.

دنیای فناوری باسرعت چشمگیری به پیشرفت ادامه می‌دهد و روزانه محصولات جدیدی وارد بازار می‌شوند. در حال حاضر گوشی‌های تاشوی زیادی از برندهای مختلف در بازار موجود است که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته‌اند. شیائومی هم جزو برندهایی است که در ساخت گوشی تاشو پیشرو بوده و گوشی تاشو فولد وارد بازار کرده است. طبق گزارش‌ها، اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی با نام میکس فلیپ عرضه خواهد شد.

اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲

بر اساس اطلاعات منتشر شده از Digital Chat Station، انتظار می‌رود این دستگاه به‌طور رسمی در سال 2024 معرفی شود. شیائومی قصد دارد دو گوشی تاشوی خود، میکس فلیپ ۴ و میکس فولد ۴ را در سال ۲۰۲۴ معرفی کند. از آنجایی که میکس فلیپ قبل از فولد ۴ عرضه خواهد شد بنابراین احتمال دارد فولد 4 در نیمه اول سال‌جاری در دسترس کاربران قرار گیرد. طبق گزارش‌ها، میکس فلیپ ۴ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که عملکرد دستگاه را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی تاشو در دسترس نیست.

در نهایت باید اشاره کرد تا به امروز، تمام نسخه‌های سری میکس فولد محدود به بازار چین بوده‌اند و هرگز برای بازارهای جهانی عرضه نشده‌اند. بنابراین احتمال دارد شیائومی میکس فلیپ نیز به بازار جهانی راه پیدا نکند. کمپانی چینی شیائومی همواره به معرفی محصولات باکیفیت و ارزان‌قیمت تاکید ویژه‌ای دارد که درمقایسه با سایر کمپانی‌ها از قیمت کمتری برخوردار است. باید دید این‌بار نیز شیائومی می‌تواند گوشی‌ سری فلیپ خود را با قیمتی اقتصادی و کیفیت بالا عرضه کند یا خیر؟

آیفون ۱۶

اخبار مرتبط: