شرکت سامسونگ در همکاری با برند لاکوست، از ۲ قاب برای گلکسی زد فولد و فلیپ ۵ رونمایی کرد که در‌صورت خریداری گوشی به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

حدودا یکسال قبل طی همکاری سامسونگ با برند فشن لاکوست (Lacoste) از قاب گلکسی زد فلیپ ۴ رونمایی کرد. اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهند که دوباره سامسونگ با برند فرانسوی همکاری می‌کند، اما این‌بار درکنار زد فلیپ ۵، یک قاب هم برای گلکسی زد فولد ۵ عرضه کرده است. قاب گلکسی زد فلیپ ۴ در چند رنگ مختلف با یک لوگوی کوچک لاکوست عرضه شده بود، اما قاب‌های امسال در یک طرح با پس‌زمینه مشکی و خطوط سفید تشکیل شده‌اند و البته لوگوی تمساح هم در زیر آن خودنمایی می‌کند.

قاب لاکوست سامسونگ

طرح سفید روی قاب گلکسی زد فولد و فلیپ ۵، چند آسمان خراش است که در قاب‌های لوزی‌شکل کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این طرح در محصولات سال ۲۰۲۳ لاکوست مورد استفاده قرار گرفته است. در وبلاگ سامسونگ آمده است که این همکاری، یک فرصت است تا ۲ دستگاه تاشو حول محور ارزش‌های ۲ برند معرفی شوند. گلکسی زد فولد و فلیپ ۵ که اوائل تابستان معرفی و راهی بازار شدند. هر ۲ دستگاه مشخصات سخت‌افزاری کم‌نظیری داشتند و با بهره‌مندی از لولای قطره‌ای، بخش بزرگی از مشکلات نسخه‌های نسل قبلی رفع شده بود. علاوه‌بر آن لولای قطره‌ای ضخامت دستگاه را کاهش داده بود و فضای بین ۲ نمایشگر را در حالت بسته از بین برده بود.

در بین این ۲ دستگاه، گلکسی زد فلیپ ۵ ارتقای بیشتری نسبت به نسل قبلی داشت، زیرا هم صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ‌تر شده بود و از ویجت‌ها و قابلیت‌های بیشتری پشتیبانی می‌کرد. همچنین باوجود مقاومت پایین برخی دستگاه‌های تاشو بازار مانند پیکسل فولد شرکت گوگل، ۲ دستگاه مقاوم‌ترین دستگاه‌های تاشو بازار به‌شمار می‌روند. بااین‌وجود استفاده از قاب محافظ در تمامی دستگاه‌های تاشو به‌دلیل ذات شکننده آنها ضروری است. در هفته اول، این قاب فقط در وب‌سایت فرانسوی سامسونگ قابل خریداری است، اما پس از آن کاربران سراسر جهان می‌توانند با خریداری یک‌دستگاه گلکسی زد فولد یا فلیپ ۵، قاب لاکوست را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

اخبار مرتبط: