بر اساس گزارش‌ها، گوشی تاشوی وان‌پلاس‌اوپن در روز ۲۷ مهرماه بر پایه اندروید ۱۳ و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی می‌شود.

کمپانی وان‌پلاس همواره از پیش‌رویان معرفی گوشی‌های پرچمدار اقتصادی است که می‌تواند با قیمت‌های رقابتی بهترین گوشی‌ها را در اختیار کاربران قرار بدهد. کمپانی وان پلاس از اولیت گوشی تاشوی خود به نام وان‌پلاس‌اوپن در ۲۷ مهرماه یعنی روز پنجشنبه به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

اولین گوشی تاشوی وان‌پلاس، گواهی FCC و تست گیک‌بنچ را گذرانده و در حال حاضر جزئیات بیشتری از مشخصات آن در دسترس قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات به دست آمده، وان‌پلاس‌اوپن با باتری 4805 میلی‌آمپر‌ساعتی عرضه می شود که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.

با وجود معرفی نسخه پایدار اندروید ۱۴ برای گوشی‌های نسل آینده، وان‌پلاس‌اوپن از اندروید ۱۳ و رابط کاربری OxygenOS 13.2 بهره می‌برد. شایعات حاکی از آن است که این تغییر به دلیل تعویض ناگهانی تامین کننده نمایشگر این گوشی است.

مشخصات وان‌پلاس‌اوپن

طبق اطلاعات به دست آمده، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ پنج روز بعد از گوشی وان‌پلاس‌اوپن معرفی خواهد شد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود شیائومی اولین گوشی‌ هوشمند خود را هشت روز پس از آن و با این تراشه قدرتمند به بازار عرضه کند.

همانطور که می‌دانید تراشه‌ها قلب تپنده گوشی‌های هوشمند هستند که باعث افزایش عملکرد و بهره‌وری انرژی می‌شوند. گیک‌بنچ وان‌پلاس‌اوپن نشان می‌دهد این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم عملکرد خوبی خواهد داشت.

بر اساس تصاویر منتشر شده، ابعاد این گوشی در حالت باز ۱۵۳.۴ در ۱۴۲.۸ میلی‌متر و به مربعی شکل است. وان‌پلاس‌اوپن با شماره مدل CPH2551 ثبت شده است و از وای‌فای 6E و بلوتوث ‌5.2 LE پشتیبانی می‌کند.

کاربران امیدوارند کمپانی وان‌پلاس بتواند این محصول جدید خود را با قیمتی اقتصادی به بازار عرضه کند. باید دید گوشی تاشوی وان‌پلاس‌اوپن با قابلیت‌های ذکر شده می‌تواند به رقابت با تاشوهای شرکت ساسونگ بپردازد یا خیر؟

خبر مرتبط: مشخصات وان پلاس اوپن لو رفت