تریلر بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل منتشر شد که نشان می‌دهد این بازی با تاخیر بهار سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار می‌گیرد و زمین محبوب Rebirth Island هم در آن وجود دارد.

شرکت اکتیویژن در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل سال ۲۰۲۳ و کمی پس از Call of Duty: Modern Warfare 2 عرضه خواهد شد. اکنون تریلر جدیدی عرضه شده که نشان می‌دهد عنوان محبوب تاخیر خورده و قرار است بهار ۱۴۰۳ عرضه شود. اگرچه در این ویدیو به تاریخ خاصی اشاره نشده است، اما می‌توانید از طریق گوگل یا اپ‌استور پلی ثبت‌نام کنید تا هنگام عرضه این عنوان محبوب، مطلع شوید و در‌صورت فعال کردن گزینه دانلود خودکار، برنامه برای شما دانلود و نصب خواهد شد.

کالاف دیوتی وارزون موبایل یک عنوان شوتر محبوب در سبک بتل رویال است که در آن ۱۲۰ نفر به‌صورت هم‌زمان در یک نقشه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا آخرین فردی که باقی می‌ماند به‌عنوان برنده شناخته شود. نقشه، اپراتورهای قابل انتخاب، اسلحه و گیم‌پلی این بازی شباهت زیادی به وارزون اصلی دارد تا علاقمندان بتوانند تجربه مشابهی را تجربه کنند. همچنین بتل پس و پیشرفت کاربران به حساب آنها در Modern Warfare II و Warzone 2.0 منتقل می‌شود تا کاربران در‌صورت تغییر پلتفرم، مزایای درون بازی را از دست ندهند. اگرچه تا بهار ۱۴۰۳ این بازی عرضه نمی‌شود، نسخه بتا آن عرضه شده تا با آزمایش کاربران ایرادات آن رفع شود، البته فقط کاربران کشورهای استرالیا، شیلی، نروژ و سوئد امکان بهره‌مندی از این نسخه را دارند.

اما تاریخ عرضه جدید کالاف دیوتی وارزون موبایل تنها خبری نبود که در این تریلر مشخص شد. با مشاهده این ویدیو مشخص می‌شود که کاربران از روز اول می‌توانند بازی در زمین Rebirth Island را تجربه کنند. این زمین که مورد پسند هواداران و کاربران کنسول‌ها است، پیش‌تر در رویدادهای کوتاه‌مدت کالاف دیوتی موبایل مورد استفاده قرار گرفته بود و احتمالا در این عنوان به‌صورت تمام وقت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط: