بر اساس اطلاعات پایگاه داده IMEI، گوشی تاشوی ویوو‌ ایکس فولد ۳ پرو با شماره مدل V2337A به زودی معرفی خواهد شد.

در چند سال اخیر بازار گوشی‌های تاشو به‌سرعت در حال پیشرفت است و شرکت‌ها نیز از این رقابت عقب نمانده و در حال توسعه گوشی‌های تاشوی خود هستند. اخیرا شرکت ویوو نیز پا به عرصه این رقابت گذاشته و گوشی‌های تاشوی خود را وارد بازار کرده است.

پایگاه داده شناسه جهانی تجهیزات سیار، اخیرا نام گوشی تاشوی جدید شرکت ویوو و نسل آینده گوشی تاشوی ویوو را با نام ایکس فولد ۳ پرو و با شماره مدل V2337A فاش کرد.

Vivo X Fold3 Pro

انتظار می‌رود که این گوشی تاشو در مقایسه با نسل قبلی خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد. از آنجایی که نسخه‌های قبلی گوشی‌های تاشوی ویوو از سنسور تله‌فو‌تو بهره می‌برند، بنابراین می‌توان حدس زد که کمپانی چینی ویوو با اضافه کردن زوم پریسکوپی قصد دارد ارتقای خوبی به سیستم دوربین محصول جدیدش بدهد.

بر اساس شایعات، از آنجایی که گوشی تاشوی ایکس فولد ۳ در سه ماهه اول سال 2024 رونمایی خواهد شد بنابراین پیش‌بینی می‌شود این دو گوشی تاشو همزمان رونمایی شوند. اما این اطلاعات به‌طور رسمی تایید نشده است و باید منتظر تاریخ دقیق رونمایی بمانیم.

شناسایی گوشی تاشوی ویوو‌ ایکس فولد ۳ پرو در پایگاه داده IMEI نشان می‌دهد که این محصول جدید نسبت به نسل قبلی ارتقای چشمگیری خواهد داشت. باید دید ویوو پس از ارائه مشخصات فنی دقیق و رونمایی رسمی از این گوشی تاشو، چه قابلیت‌هایی را به محصول جدید خود اضافه خواهد کرد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دقیق این گوشی منتشر نشده است و باید دید این‌بار کمپانی ویوو برای پیشی گرفتن از رقبای خود در عرصه گوشی‌های تاشو چگونه عمل خواهد کرد و بار دیگر کاربران خود را شگفت‌زده خواهد کرد یا خیر؟

خبر مرتبط: تاریخ عرضه ویوو ایکس فولد ۳ افشا شد