برای شوخی با مشکل داغ شدن بیش از حد آیفون ۱۵ پرو مکس، برنامه تلویزیونی Colbert’s Late Show از Air Sleeve مقوایی اپل برای جلوگیری از سوختن دست هنگام استفاده رونمایی کرد.

پس از عرضه سری آیفون ۱۵، مشکل داغ شدن بیش از حد آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس باعث سوختن دست چند کاربر شد. اپل به‌روزرسانی iOS 17.0.3 را معرفی کرد تا این مشکل رفع شود، اما واکنش ابرشرکت آمریکایی به به‌روزرسانی سیستم‌عامل خلاصه نمی‌شود. زیرا اپل تصمیم گرفت در برنامه کمدی Late Show از اکسسوری جدید آیفون ۱۵ پرو مکس با نام Air Sleeve رونمایی کند. این محصول که از مقوا ساخته شده است، به‌راحتی دور آیفون ۱۵ می‌پیچد و با یک نشان اپل روی آن، ۲۵۰ دلار قیمت دارد!

watch hand

به‌عنوان یک شوخی، این محصول در برنامه تلویزیونی Late Show شبکه CBS به میزبانی استفن کولبرت معرفی شد. البته این اولین باری نیست که برنامه‌های تلویزیونی معروف با اپل شوخی می‌کنند. کانن اوبرایان (Conan O’Brien)، نویسنده سابق سریال انیمیشنی سیمپسون‌ها و مجری یکی دیگر از برنامه‌های late-night طی سال‌های اخیر چندین بار با شرکت اپل شوخی کرده تا مخاطبان خود را بخنداند. مثلا سال ۲۰۱۵ سنسورهای اپل واچ روی مچ‌هایی که تتو داشتند درست عمل نمی‌کرد و در این برنامه از «دست مخصوص اپل واچ» با قیمت ۵۰۰ دلار رونمایی شد.

به‌نظر می‌رسد محبوبیت بالای اپل باعث می‌شود تا همه مخاطبان با محصولاتش آشنایی داشته باشند و برای همین حتی افرادی که اخبار تکنولوژی را دنبال نمی‌کنند، از اتفاقات حول محور آن آگاه هستند. در انتها یادآوری می‌شود که به‌روزرسانی iOS 17.0.3 منتشر شده که مشکل داغ شدن بیش از حد آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس را رفع می‌کند، البته خبرهایی مبنی بر کاهش عملکرد تراشه نسبت به عملکرد قبلی خود برای رفع مشکل منتشر شده است.

اخبار مرتبط: