مایکروسافت قصد دارد کنترلر ایکس باکس Gold Shadow را با طراحی منحصر به‌فرد و قیمت تقریبی ۷۰ دلار به بازار عرضه کند.

با معرفی هر کنسول بازی یکی از مهم‌ترین موارد قابل‌توجه، دسته آن است چرا‌که بیشتر لذت بازی از طریق دسته به گیمر منتقل می‌شود. با طراحی منحصر به‌فرد این دسته بازی، گیمرها تجربه بی‌نظیری از بازی خواهند داشت.

برندهای زیادی در بازار وجود دارند که به طراحی و تولید دسته بازی ایکس باکس می‌پردازند. مایکروسافت در محصولات خود از جدیدترین فناوری‌های روز بهره می‌برد و سالانه کنترلر هایی با طراحی و قابلیت‌های جدیدی به بازار عرضه می‌کند.

بر اساس اطلاعات، قسمت جلوی این کنترلر با روکش فلزی طلایی‌رنگ پوشیده شده و پشت آن از فلز مشکی رنگ استفاده شده است. در این دستگاه به‌غیر از قاب بالایی و D-Pad، بقیه قسمت‌ها با رنگ مشکی کربنی پوشانده شده است که باعث جلوه بیشتر رنگ طلایی در دستگاه می‌شود.

کنترلر ایکس باکس Gold Shadow

این دسته ایکس‌باکس دارای دستگیره‌های جانبی پلاستیکی با طراحی بافت‌دار برای راحت‌تر قرار گرفتن داخل دست و جلوگیری از عرق کردن دست‌ها حین بازی ارائه شده است.

دسته بازی بی‌سیم یاد شده از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به ایکس‌باکس سری X، ایکس باکس وان، اندروید، iOS ، رایانه شخصی، تلفن‌های شخصی و تبلت‌ها را دارد.
طبق اطلاعات به‌دست آمده، انرژی این دستگاه از طریق باتری AA تامین می‌شود و براساس ادعای مایکروسافت می‌تواند حدود ۴۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. این دستگاه دارای درگاه جک هدفون 3.5 میلی‌متری است که گفتگو با گیمرهای را در بازی‌های آنلاین امکان‌پذیر می‌کند.
کنترلر ایکس باکس Gold Shadow با قیمت ۷۰ دلار در تاریخ ۲۵ مهر ماه برای پیش خرید در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت و باید دید این قیمت برای دسته‌ای که فقط از نظر ظاهری ارتقا داشته مناسب است یا خیر؟
در حال حاضر این دستگاه تنها دارای طراحی خاص است و قابلیت‌های بیشتری در آن دیده نمی‌شود. باید دید کاربران از این کنترلر فقط با یک طراحی خاص استقبال خواهند کرد یا خیر؟

خبر مرتبط: نسخه جدید ایکس باکس سری اس با یک‌ترابایت حافظه عرضه شد