مراسم رونمایی از سری گوگل پیکسل ۸ برای 4 اکتبر برنامه‌ریزی شده ولی امروز شاهد جعبه گشایی پیکسل ۸ پرو با رنگ مشکی بودیم که یکی از جدیدترین حاشیه‌های این دستگاه محسوب می‌شود.

ویدیو جدید در یوتیوب منتشر شده و در آن، شاهد جعبه‌گشایی کامل نسل جدید پرچمداران گوگل هستیم. البته این نوع ویدیو‌ها مدتی است که در حال انتشار هستند و مدیریت آن‌ها توسط گوگل، چندان دور از ذهن نیست. این شرکت استراتژی شبیه به وان‌پلاس را دنبال می‌کند و هر‌ساله، قبل از رونمایی محصولات جدید خود بخش عمده‌ای از مشخصات آن‌ها را فاش می‌کند.

جعبه گشایی پیکسل ۸ پرو

اگر بخواهیم به جزئیات جعبه دستگاه بپردازیم، باید گفت که در این جعبه شاهد قرارگیری دستگاه به همراه آداپتور یو‌اس‌بی A به یو‌اس‌بی C و کابل شارژ آن هستیم. خود دستگاه زبان طراحی پیکسل‌های قبلی را دنبال می‌کند اما حالا قاب پشتی آن به پوشش مات مجهز شده که تغییر بسیار خوبی محسوب می‌شود.

در اخبار جدید مشخص شد که پیکسل‌های نسل 8 قرار است از تراشه تنسور G3 بهره ببرند که در بنچ‌مارک‌ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود. البته نمی‌توان از روی مشخصات در مورد پیکسل‌های جدید اظهار نظر کرد زیرا دستگاه‌های گوگل همیشه از مشخصات خوبی برخوردار بوده‌اند اما در عمل، مشکلات زیادی در آن‌ها وجود داشته است.

طبق دعوت‌نامه ارسال شده، مراسم گوگل قرار است در 12 شهریور ماه برگزار شود و پیش‌بینی می‌شود که در این مراسم شاهد رونمایی از دو دستگاه جدید در سری پیکسل 8 به همراه پیکسل واچ 2 باشیم. این مراسم در ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد و شما می‌توانید از وب‌سایت علاالدین اخبار این رویداد را دنبال کنید.

نظر شما در مورد انتشار ویدیو جعبه گشایی پیکسل ۸ پرو چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند وارد رقابت با پرچمداران برتر بازار شود؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: گوگل مشخصات فنی پیکسل ۸ پرو را منتشر کرد