سونی به هر کاربر PS5 یک بازی رایگان از عناوین اختصاصی خود هدیه می‌دهد، حتی اگر اشتراک پلاس نداشته باشند.

با افزایش قیمت عمده بازی‌های رایانه‌ای از ۶۰ به ۷۰ دلار و بالا رفتن نرخ ارز، خرید بازی‌های ویدیویی به معضلی در جامعه متوسط تبدیل شده است. در این بین سرویس‌هایی مانند پلاس برای پلی‌استیشن و گیم پس برای ایکس باکس تعداد زیادی بازی رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند و کاربران تنها لازم است مبلغی را به‌صورت ماهانه یا سالانه برای تهیه اشتراک پرداخت کنند، اما سونی تصمیم گرفته یک بازی رایگان به تمام کاربران PS5 هدیه دهد.

در حقیقت کاربر شبکه اجتماعی ردیت pscheapass برای اولین بار گفت که کاربران می‌توانند با مراجعه به PS Store بازی رایگان خود را دریافت کنند. پس از ورود به این برنامه، باید به تب «Latest» مراجعه کرده و زیر بخش «What’s hot» روی اعلامیه «Thank you for activating your new console. You qualify for a free game of choice» کلیک کنند. البته فقط تا ۲۸ مهر ماه یا ۲۰ اکتبر برای دریافت بازی رایگان فرصت خواهد بود. همچنین اگر تمام عناوین را پیش از این تهیه کردید، نمی‌توانید مبلغی را به عنوان جایگزین دریافت کنید.

بازی رایگان پی اس۵

پس از وارد شدن به این بخش نوبت به انتخاب بازی می‌رسد. سونی بهترین بازی‌های اختصاصی خود را در این بخش قرار داده است و انتخاب بین آنها کار آسانی نخواهد بود! از جمله مهم‌ترین بازی‌های این لیست

The Last Of Us

Death Stranding

Marvel’s Spider-Man

God of War Ragnarök

Horizon Forbidden West

Ghost of Tsushima

بازی Marvel’s Spider-Man 2 هم ۲۸ مرداد ماه عرضه خواهد شد که دنباله قسمت اول و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به‌شمار می‌رود، بنابراین اگر این عنوان را تجربه نکردید فرصتی عالی برای تجربه آن قبل از عرضه قسمت دوم خواهد بود. همچنین اگر از تماشای سریال The Last of Us لذت بردید می‌توانید بازی آن را هم تجربه کنید. بازی Ghost Of Tsushima هم اخیرا موفق شد عنوان زیباترین بازی از نظر جلوه‌های بصری از دید هواداران را دریافت کند و عنوان Horizon Forbidden West داستان بسیار زیبایی دارد.

بنابراین فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر بازی رایگان PS5 خود را از بین عناوین پر افتخار سونی انتخاب کنید.

اخبار مرتبط: