کمپانی هواوی مشخصات کامل نوا 11 SE را که قرار است اواخر مهر ماه به بازار عرضه شود، منتشر کرد.

هواوی در حال آماده کردن دو محصول جدید خود نوا 12 و 12 پرو برای عرضه به بازار چین است. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده گوشی نوا ۱۲ از تراشه کرین 830 استفاده می‌کند و به نظر می‌‍‌رسد این کمپانی برای قلب تپنده 12 پرو از تراشه کرین 9000s بهره خواهد برد.

شایعات حاکی از آن است که گوشی‌های سری نوا 12 تا یک ماه آینده به بازار چین عرضه خواهند شد. این برند به زودی از گوشی دیگری از سری نوا به نام هواوی نوا 11 SE رونمایی خواهد کرد. کمتر از یک ماه به عرضه این گوشی باقی‌مانده در حالی که مشخصات کامل نوا 11 SE منتشر شده است.

نوا  11 SE

این گوشی از نمایشگر 6.67 اینچی OLED با وضوح +FHD و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی بهره می‌برد. البته هنوز تراشه مورد استفاده در این گوشی مشخص نشده است. نوا 11 SE  با حافظه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ عرضه خواهد شد.

این گوشی با باتری 4400 میلی‌آمپر‌ساعتی، شارژ سریع ۶۶ واتی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. روی پنل پشتی دستگاه، دوربین‌های سه‌گانه دیده می‌شود که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به‌همراه سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

گوشی نوا 11 SE جایگزین گوشی نوا 10 SE خواهد شد که با قیمت ۲۱۹ دلار به بازار عرضه شد، بنابراین پیش‌بینی می‌شود 11 SE نیز با قیمتی مشابه وارد بازار شود.

در حال حاضر زمان زیادی تا عرضه این دستگاه باقی‌نمانده و باید دید بعد از ورود این گوشی به بازار چین مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر؟ سوالی که ذهن بیشتر کاربران را به خود مشغول کرده، این است که آیا گوشی یاد شده، به بازار جهانی نیز راه پیدا می‌کند یا تنها برای بازار چین عرضه خواهد شد؟

خبر مرتبط: مشخصات گوشی‌های سری نوا ۱۲ هواوی لو رفت