گزارش‌ها حاکی از آن است که نسخه جهانی اوپو فایند N3 فلیپ با رنگ نقره‌ای و پشتیبانی از برنامه‌های بیشتر در نمایشگر بیرونی به‌زودی عرضه می‌شود.

خرداد ماه امسال شرکت اوپو گوشی تاشو اوپو فایند N3 فلیپ را راهی بازار چین کرد. پس از آن شایعات زیادی مبنی بر عرضه آن طی ماه‌های بعدی در بازار جهانی به گوش می‌رسید. اکنون گزارش جدیدی توسط وب‌سایت 91mobiles منتشر شده است که نسخه جهانی اوپو فایند N3 فلیپ را به نمایش می‌گذارد. علاوه‌بر آن اطلاعاتی درباره تفاوت‌های نمایشگر خارجی این دستگاه مانند پشتیبانی از چند برنامه سوم شخص در دسترس قرار گرفته است.

در تصویر منتشر شده، گوشی تاشو اوپو فایند N3 فلیپ در رنگ جدید نقره‌ای مشاهده می‌شود که برای عرضه در بازار جهانی ساخته شده است، زیرا این گوشی در چین با ۳ رنگ مشکی، طلایی و صورتی عرضه شده بود. همچنین با کمی دقت متوجه می‌شوید که نسخه‌های بهینه‌سازی شده برنامه‌هایی از قبیل گوگل‌پلی، یوتیوب، یوتیوب موزیک و X (توییتر) روی نمایشگر بیرونی قرار گرفته‌اند. بنابراین با وجود ابعاد کوچک‌تر نسبت به رقیب خود یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ کاربرد بیشتری خواهد داشت.

مشخصات نسخه جهانی اوپو فایند N3 فلیپ منتشر نشده است، اما احتمالا تفاوتی با نسخه چینی نداشته باشد. احتمالا این دستگاه از صفحه‌نمایش داخلی تاشو ۶.۸ اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. همچنین به نمایشگر بیرونی ۳.۲۶ اینچی امولد مجهز می‌شود. این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ بهره می‌برد که در کنار آن حافظه رم با سقف ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی با سقف ۵۱۲ گیگابایت قرار می‌گیرد.

در ماژول دوربین سه‌گانه، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی با لرزه‌گیر اپتیکال، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. علاوه‌بر قابلیت استفاده از نمایشگر بیرونی و دوربین اصلی برای تهیه عکس سلفی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم در پانچ هول داخل نمایشگر قرار گرفته است تا در مواقع لازم مانند برقراری تماس تصویری کاربر بتواند از دوربین سلفی و نمایشگر اصلی به‌صورت هم‌زمان بهره ببرد. این دستگاه از باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۴۴ واتی تغذیه می‌شود.

از دیگر مشخصات اوپو فایند N3 فلیپ می‌توان به سیستم عامل ColorOS 13.1 برپایه اندروید ۱۳ و حسگر اثر انگشت که با دکمه قفل تلفیق شده اشاره کرد.

اخبار مرتبط: