استودیو یوبی‌سافت (Ubisoft) برنامه‌های بلندمدتی برای ساخت عناوین جدید از سری Assassin’s Creed دارد؛ اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهد نسخه Codename Hexe تمرکز روی قدرت زنان و استعداد‌های آن‌ها دارد.

همان‌طورکه می‌دانید، بازی Assassin’s Creed Mirage به‌زوردی برای گیمرها در کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم و کامپیوترها منتشر می‌شود؛ این نسخه جذاب با قابلیت‌های گرافیکی که دارد شهر بغداد اتفاق می‌افتد و قهرمان اصلی داستان شخصی به‌نام «باسیم» خواهد بود که گیمرهای حرفه‌ای و علاقه‌مندان به اساسینز کرید با آن در نسخه والهالا آشنا شدند. باوجوداین، باید گفت استودیو یوبی‌سافت برنامه‌های بلند‌مدتی برای ساخت چندین نسخه دیگر دارد که در ادامه به‌ آن‌ها می‌پردازیم.

براساس آخرین گزارش‌ها، استودیوی Ubisoft قصد دارد عناوین دیگری را طی سال‌های آتی منتشر کند از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به نسخه‌های زیر اشاره کنیم:

  • Assassin’s Creed Codename Red
  • Assassin’s Creed Codename Jade
  • Assassin’s Creed Nexus VR
  • Assassin’s Creed Infinity
  • Assassin’s Creed Invictus 
  • Assassin’s Creed Hexe

درحال‌حاضر، اطلاعات جامعی درباره عناوین بالا دردست نیست، اما باید گفت Codename Red در ژاپن فئودال اساطیری جریان دارد و گیمرها را با روح و سنت‌های این کشور قبل از میلاد مسیح آشنا می‌کند. ازسوی‌دیگر، اطلاعات جدید نشان می‌دهد نسخه Hexe به آلمان قرن شانزدهم و هفدهم برمی‌گردد و از رشادت‌ها و قدرت‌ زنان در جامعه می‌گوید؛ این اتفاق می‌تواند بسیار بزرگ و جالب باشد، چراکه برای اولین شاهد یک نسخه کامل با حضور شخصیت قهرمان زن هستیم.

واژه Hexe در زبان آلمانی به‌معنای جادوگر است و احتمالا یکی از عناوین بزرگ استودیو یوبی‌سافت لقب می‌گیرد؛ همچنین، برنامه‌نویس و طراح استودیوی یوبی‌سافت، Marc-Alexis Cote، این نسخه کولاکی در فرانچایز اساسینز کرید برپا خواهد کرد. اولین تریلر سی ثانیه‌ای Codename Hexe در سپتامبر ۲۰۲۲۲ منتشر شد که نشان می‌دهد این بازی ویدئویی غرق در خون و کشتارهای دست‌جمعی است. لوگوی بازی با شاخ و برگ طراحی شده و از درخت آویزان بود که به‌صراحت نماد جادوگری را نشان می‌دهد.

نماد بازی Assassin Creed Hexe

اکنون تریلرهای بیشتری از نسخه Assassin’s Creed Hexe موجود نیست، اما افشاگران و طرفداران سرخست اساسینز کرید حدس می‌زنند که بازی موضوعی درباره قدرت زنان داشته باشد و به‌دوره تاریک قرن ۱۶ اروپا برمی‌گردد، جایی کلیسا زنان زیادی را به جادوگری متهم می‌کرد و آن‌ها را زنده در آتش می‌سوزاند؛ این شایعه توسط یک حساب‌کاربری لینکدین متعلق به یارا تابازا، متخصص استعدادیابی یوبی‌سافت مونترال منتشر شد. همچنین، وی اشاره می‌کند عنوان Codename Hexe نقشه مهمی و ماندگاری در فرنچایز اساسین کرید ایفا می‌کند. برخی کاربران اشاره می‌کنند علاقه‌ فراوانی به یک قهرمان جادوگر دارند و می‌خواهند شخصیت اصلی زنی جادوگر با قدرت‌های ماورایی باشد.

درانتها باید اشاره کرد، بازی Assassin’s Creed Hexe می‌تواند موضوعی کاملا جدید داشته باشد که درکنار قتل‌وعام به جادوگری در قرن‌های تاریک ۱۶ و ۱۷ اروپا بپردازد. البته استودیو یوبی‌سافت صحت این شایعات را تایید نمی‌کند، اما باتوجه‌به آنچه دیده‌ایم با قاطعیت می‌توان گفت اصل داستان به جادوگری و انتقام زنان برمی‌گردد.

اخبار مرتبط: