امروز چند رندر از ردمی 13C منتشر شد که نشان می‌دهد این گوشی اقتصادی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

سی شهریور ماه ردمی از سری نوت ۱۳ با عرضه در چین رونمایی کرد. گوشی‌های این سری احتمالا همین امسال در بازار جهانی هم عرضه می‌شوند، اما قبل از آن احتمالا ردمی از گوشی اقتصادی ردمی 13C رونمایی خواهد کرد. این گوشی به‌عنوان جانشین ردمی 12C معرفی خواهد شد و اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد دوربین این دستگاه با ارتقا بزرگی نسبت به نسل قبل همراه خواهد شد.

دوربین ردمی 13C

وب‌سایت MySmartPrice چند رندر باکیفیت از ردمی 13C منتشر کرده است. پنل پشتی این دستگاه شباهت زیادی به مدل‌های سری نوت ۱۳ دارد. دوربین سه‌گانه در ماژول دایره‌ای شکل قرار گرفته است که کنار دوربین اصلی عبارت ۵۰ مگاپیکسلی مشاهده می‌شود. همچنین دکمه‌های قفل و صدا در لبه سمت راست قرار دارد.

اگرچه پنل پشتی ردمی 13C طراحی بسیار زیبایی دارد، با اولین نگاه به حاشیه‌های بزرگ نمایشگر و ناچ قطره‌ای مشخص می‌شود که با یک گوشی اقتصادی طرف هستیم. البته جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم در این دستگاه دیده می‌شود که اخیرا در دستگاه‌های کمی تعبیه می‌شود. علاوه‌بر آن، این گوشی از اسپکر، درگاه شارژ تایپ سی و میکروفون نیز بهره می‌برد.

در تصاویر منتشر شده گوشی ردمی در ۳ رنگ مشکی، سبز روشن و آبی ظاهر می‌شود و احتمال عرضه آن در رنگ‌های دیگر بسیار پایین خواهد بود. هنوز هیچ‌یک از مشخصات کلیدی گوشی اقتصادی ردمی 13C فاش نشده است، البته ردمی 12C آذر ماه ۱۴۰۱ معرفی شده بود و اگر ردمی از این گوشی هم آذر ماه رونمایی کند، در ۲ ماه باقی‌مانده احتمالا اخبار و شایعات بیشتری درباره این گوشی منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط: