شرکت ناتینگ امروز از ساعت هوشمند ناتینگ واچ پرو رونمایی کرد که توسط برند CMF وارد بازار خواهد شد.

CMF در حقیقت یک زیر‌برند از شرکت ناتینگ محسوب می‌شود که محصولات خاص خود را وارد بازار می‌کند. این زیربرند روی گجت‌هایی مثل هندزفری و لوازم جانبی موبایل متمرکز شده و تولید گوشی موبایل در میان برنامه‌های آن نیست. ساعت واچ پرو در کنار آداپتور 65 واتی و بادز پرو این شرکت معرفی شد که اولین محصولات CMF محسوب می‌شوند.

ساعت جدید ناتینگ با قیمتی اقتصادی و مجموعه زیادی از ویژگی‌ها به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. مشخصات این ساعت را از صفحه نمایش آن شروع می‌کنیم. در بخش جلویی دستگاه از یک پنل 1.96 اینچی امولد استفاده شده که رزولوشن 410×502 پیکسلی دارد.

این پنل نرخ بروزرسانی 58 فریم در ثانیه دارد و روشنایی آن تا سقف 600 نیت بالا می‌رود. شرکت ناتینگ در این ساعت از یک باتری 410 میلی‌آمپری استفاده شده که طبق اعلام شرکت، می‌تواند با یک بار شارژ تا 13 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین کند. ناتینگ تعداد زیادی واچ فیس را برای این دستگاه‌ها عرضه کرده که به کمک آن‌ها می‌توانید دستگاه را طبق سلیقه خودتان تنظیم کنید.

ناتینگ واچ پرو در سایت cmf

ناتینگ واچ پرو می‌تواند عملکرد‌های یک ساعت عادی را به خوبی انجام دهد و برای رقابت با شرکت‌های دیگر، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این ساعت بیش از 110 حالت ورزشی، حالت صفحه نمایش همیشه روشن، تونایی اندازه‌گیری ضربان قلب، میزان استرس و اکسیژن خون را دارد که مجموعه کاملی محسوب می‌شود.

فریم این دستگاه از آلومینیوم ساخته شده و از گواهی IP68 برخوردار است. ناتینگ اعلام کرده که این ساعت می‌تواند در حین تماس، صداهای اضافی را حذف کند و کیفیت تماس را بالاتر ببرد. این ساعت قرار است به‌زودی با قیمت 60 دلار وارد بازار‌های جهانی شود و عرضه آن با بند‌های مختلفی انجام می‌شود که همگی قیمت یکسانی دارند.

نظر شما در مورد ناتینگ واچ پرو چیست؟ آیا این ساعت می‌تواند رقیب خوبی برای محصولات سامسونگ و شیائومی باشد؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: ناتینگ ساعت هوشمند و هندزفری می‌سازد