بنچمارک ردمی K70 پرو منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالا این گوشی با اسنپدراگون ۸ نسل ۳، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و اندروید ۱۴ عرضه می‌شود.

شرکت ردمی (زیر مجموعه شیائومی) دی ماه ۱۴۰۱ سری K60 را در بازار داخلی عرضه کرد. این سری از ۴ دستگاه تشکیل شده بود که شامل ردمی K60E، ردمی K60، ردمی K60 پرو و ردمی K60 اولترا می‌شود. انتظار می‌رود شرکت چینی تا قبل از زمستان ۱۴۰۲ از سری ردمی K70 رونمایی کند.

چند هفته قبل بنچمارک گوشی ردمی K70 پرو منتشر شد که شماره مدل آن 23113RKC6C بود، اما بعدا مشخص شد که اطلاعات منتشر شده درست نبود. اکنون در گزارشی جدید، یک گوشی ردمی با نام مستعار manet در گیک‌بنچ دیده شده که احتمالا همان ردمی K70 پرو است.

بنچمارک ردمی K70 پرو

گوشی ردمی K70 پرو با شماره مدل 23117RK66C در پایگاه داده گیک‌بنچ ۵ دیده شد. این دستگاه موفق به کسب امتیاز ۱۱۰۰ برای حالت تک هسته‌ای و امتیاز ۵۱۵۰ را برای حالت چند هسته‌ای شد.

بخشی از مشخصات ردمی K70 پرو در بنچمارک مشخص شده است. براین اساس، گوشی قاتل پرچمدار شرکت ردمی از تراشه ۸ هسته‌ای کوالکام با آرایش ۱ + ۵ + ۲ با پردازنده گرافیکی Adreno 750 بهره می‌برد که هسته اصلی از حداکثر سرعت ۳.۱۹ گیگاهرتزی، ۵ هسته از سرعت ۲.۹۶ گیگاهرتزی و ۲ هسته کم مصرف از سرعت ۲.۲۷ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. با توجه به مشخصات این پردازنده، احتمالا همان اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد که ماه آینده از آن رونمایی خواهد شد.

همچنین در مقابل بخش مموری عدد ۱۴.۷۹ گیگابایت قرار دارد که نشان می‌دهد این دستگاه از رم ۱۶ گیگابایتی بهره‌مند شده و علاوه‌بر آن، در تصویر مشخص است که این دستگاه از اندروید ۱۴ بهره می‌برد.

اخبار مرتبط: