براساس آخرین گزارش‌ها، کمپانی Xbox با قراردادی چندساله درکنار مایکروسافت به‌عنوان اسپانسر تیم Alpine F1 همکاری جدیدی را آغاز می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید تیم Alpine F1 از معروف‌ترین‌های حاضر در رقابت‌های اتومبیل‌رانی فرمول ۱ به‌شمار می‌رود که درگذشته با نام Reno F1 نیز شناخته می‌شد. از سال ۲۰۱۸، مایکروسافت به‌عنوان اسپانسر این تیم فعالیتش را در دنیای اتومبیل‌رانی آغاز کرد و لوگوی این کمپانی بزرگ روی ماشین‌های تیم Alpine F1 دیده می‌شود؛ اکنون Xbox، از زیربرندهای مایکروسافت، با قراردادی چندساله قصد دارد لوگوی کنسول Xbox و Game Pass روی ماشین‌های مسابقه‌ای این تیم حرفه‌ای نصب کند تا در مسابقات مهم فصلی مانند گرندپری ژاپن توسط میلیون‌‌ها نفر دیده شود.

کمپانی‌های Alpine و Xbox مشترکا ازطریق شبکه‌های اجتماعی و بیانیه‌های مطبوعاتی اعلام کردند که با یک‌دیگر همکاری‌ چندساله خواهند داشت که می‌تواند باعث سود‌های کلان برای هردوطرف شود. دیوید گندری، معاون پشتیبانی، مشارکت و ارتباطات Alpine دراین‌باره چنین می‌‌نویسد: «ما از شروع همکاری با Xbox، یک نام آشنا و رهبری صنعت بازی‌های ویدئویی بسیار خوشحالیم». درسال‌های اخیر با گروه‌ و کمپانی‌های بزرگ‌تری همکاری کردیم که موفقیت‌های زیادی را برای تیم Alpine F1 داشته است؛ اما اکنون با قراردادی بلندمدت با Xbox تثبیت می‌کنیم که شراکت ما با این کمپانی و مایکروسافت بسیار ارزش‌مند خواهند بود.

مدیر ارشد بازاریابی کمپانی Xbox، جرست وست، اضافه کرد: «ما تلاش می‌کنیم در دنیا به‌طرفداران بیشتری دست پیدا کنیم، اکنون همکاری ما تیم Alpine می‌تواند باعث افزایش دوستداران کنسول‌های بازی Xbox ازطریق عاشقان ورزش و اتومبیل‌رانی شود». همان‌طور که می‌دانید ورزش‌های موتوری یکی از هیجان‌انگیزترین رشته‌های ورزشی در جهان محسوب می‌شود که افراد زیادی را گردهم می‌آورد. برهمین‌اساس، کمپانی Xbox می‌خواهد از این گروه بزرگ استفاده کند تا به‌گنجینه‌ای ارزشمند دست‌ یابد. ما مشتاقانه منتظریم تا مسابقات گرندپری شروع شود تا دستاوردهای جدید را نظاره‌گر باشیم.

جایزه بزرگ ژاپن در پیست سوزوکا از ۲۲ سپتامبر (جمعه) تا ۲۴ سپتامبر (یکشنبه) برگزار می‌شود؛ البته یادآوری می‌شود که روز اول برای تمرین، روز دوم برای تعیین خط و روز سوم مسابقه اصلی برگزار خواهد شد. یک افشاگری جدید نشان می‌دهد Xbox قصد دارد از عناوین جدید بازی‌های ویدئویی در این مسابقات رونمایی کند.

اخبار مرتبط: