شایعه جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی میت ۶۰ پرو پلاس هواوی قرار است به ماژول دوربین عقب چهارگانه و ۴ پانچ هول روی صفحه نمایش مجهز شود.

هفته گذشته هواوی گوشی میت ۶۰ و میت ۶۰ پرو 5G را راهی بازار چین کرد. پیشتر شایعه شده بود که شهریور ماه قرار است این کمپانی از دو نسخه جدید با نام میت ۶۰ پرو پلاس و میت ۶۰ RS رونمایی کند. اکنون شایعه جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد مدل پرو پلاس به ماژول دوربین عقب چهارگانه مجهز خواهد شد.

به گزارش افشاگر چینی، در پنل پشتی میت ۶۰ پرو پلاس هواوی، ۶ حفره شامل فلش LED وجود دارد. بنابراین احتمالا در پنل پشتی ۴ دوربین، یک فلش و یک سنسور LiDAR تعبیه خواهد شد. البته اطلاعاتی در مورد سنسورهای به‌کار رفته برای دوربین‌ها منتشر نشده است.

Huawei-Mate-60-Pro camera

میت ۶۰ پرو هواوی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم قابل تنظیم بین f/1.4 و f/4.0 و لرزه‌گیر اپتیکال، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی اپتیکال ۳.۵ برابری، زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری و لرزه‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. بنابراین احتمالا میت ۶۰ پرو پلاس هم با همین سنسورها به‌همراه یک دوربین تله‌فوتو بیشتر عرضه خواهد شد.

همچنین تصویری از میت ۶۰ پرو پلاس اخیرا منتشر شده و نکته جالب آن، تعبیه ۴ پانچ هول روی صفحه‌نمایش این دستگاه است. این درحالی است که فقط یک پانچ هول روی نمایشگر میت ۶۰ وجود داشته و ۳ پانچ هول در نمایشگر میت ۶۰ پرو قرار دارد. البته علت استفاده از ۴ پانچ هول در میت ۶۰ پرو پلاس مشخص نیست و صحت تصویر درز کرده در آینده نزدیک و با انتشار اطلاعات بیشتر مشخص خواهد شد.

اخبار مرتبط: