پس از معرفی و پیش‌فروش گوشی زنفون ۱۰، گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی آخرین دستگاه ایسوس از سری زنفون خواهد بود.

براساس گزارشی از یک خبرگزاری تایوانی، شرکت ایسوس درحال تغییر ساختار بوده و در این مسیر چندین کارمند از بخش کامپیوتر تایوان و چین را اخراج کرده است. اسناد منتشر شده نشان می‌دهد که ظاهرا قرار بوده این کارمندان فقط از بخش کامپیوتر به بخش‌ گوشی‌های هوشمند شرکت (زنفون و ROG) منتقل شوند، اما اخراج شده‌اند. علت اخراج آنها تعطیلی بخش زنفون شرکت ایسوس است. در گزارش آمده است:

«گوشی‌های شرکت ایسوس در ۲ بخش ROG و زنفون تولید می‌شوند، اما به ادعای منبعی معتبر زنفون ۱۰ آخرین گوشی از این سری خواهد بود. در آینده قرار است کارمندان زنفون بین بخش‌های دیگر ایسوس تقسیم شده یا همه آنها برای ساخت گوشی با بخش ROG تلفیق می‌شوند».

سری زنفون سال ۲۰۱۴ شروع به‌کار کرد و با وجود اینکه هیچ‌گاه نتوانست به عنوان یکی از مدعیان اصلی گوشی‌های اندرویدی در بازار ظاهر شود، اما زنفون ۹ توانست با عمر باتری طولانی و صفحه‌نمایش جمع‌وجور نظرات را به خود جلب کند و با بررسی‌های انجام شده زنفون ۱۰ هم در همین مسیر قرار داشت.

طراحی دوربین ایسوس زنفون 10

البته این تغییر می‌تواند مثبت باشد، زیرا با تلفیق کارمندان هر ۲ بخش زنفون و ROG برای ساخت دستگاه مشترک، احتمالا کیفیت محصولات در آینده افزایش خواهد یافت.

با وجود اینکه هنوز شرکت ایسوس به این خبر واکنشی نشان نداده، اما Digitimes هم تیر ماه گزارشی از تغییر ساختاری ایسوس داده بود.

نظر شما چیست؟ آیا با تلفیق بخش زنفون و ROG موفقیت ایسوس در بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی افزایش می‌یابد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: